וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז כלפון: "נמשיך לפעול לתת למשטרה כלים להיאבק באלימות"

22.2.2022 / 11:25

יו"ר מנהלת הליגות הגיב לאירועים בחיפה: "בטוח שיפעלו נגד המעורבים". כלפון מקדם חקיקה שתגדיל את סמכויות המשטרה במגרשים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט1

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, הגיב הבוקר לעדויות והסרטונים אודות האלימות המשטרתית כלפי אוהדי הפועל תל אביב במשחק אתמול (שני) בחיפה, ומנגד טענות המשטרה על השלכת כיסאות וחפצים.

כלפון אמר: "אנחנו רואים בחומרה את האירועים אתמול באיצטדיון סמי עופר בסיום המשחק. אוהדי כדורגל צריכים להגיע למגרשי הכדורגל לעודד את קבוצתם ולחזור הביתה בשלום. אנו בודקים את אירועי אמש יחד עם המשטרה ואנו בטוחים שהם יפעלו נגד כל המעורבים . במקביל נמשיך לפעול יחד עם רשויות החוק על מנת לתת למשטרה את הכלים להיאבק באלימות. שוחחתי הבוקר עם אוהד הפועל תל אביב ועם אימו על מנת להתנצל על הפגיעה בו והבטחתי להם שנעשה הכל כדי לבדוק את הנושא".

כלפון מקדם בשנה האחרונה חקיקה שתעניק יותר סמכויות למשטרה במגרשי הכדורגל. במכתב למשרד הספורט והמשרד לביטחון פנים, הוא כתב בשבוע שעבר בין היתר: "משהוסכם כי בכלים המשפטיים הקיימים לא ניתן להיאבק בתופעת האלימות במגרשים, גיבשנו במאמץ משותף טיוטות לתיקוני חקיקה אשר יקנו סמכויות נוספות למאבק במיעוט המתפרע ובין היתר קנסות מנהליים לאוהדים וסמכות לקציני משטרה".

ארז כלפון 2. רובי קסטרו, ראובן קסטרו
יו"ר המנהלת כלפון/ראובן קסטרו, רובי קסטרו

אוהד אחד כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "קוראים לי רועי בלו, בן 17 מהרצליה, לומד בתיכון היובל בכיתה י"ב. היום הייתי במשחק כדורגל של הפועל תל אביב בסמי עופר בחיפה. בסוף המשחק כשכל האוהדים יצאו מהאצטדיון, היה להט ועצבים כי השוטרים ממש דחפו את האוהדים החוצה. אני כבר הייתי מחוץ לאצטדיון בטלפון ומאחורי בא גל של שוטרים ואוהדים והדבר היחיד ששמעתי זה את השוטרים צועקים ומקללים מאחורי.

"לפני שהבנתי מה קרה מישהו דחף אותי והסתובבתי אחורה בבהלה. השוטרים התחילו לדחוף את האוהדים ושוטר ספציפי אחד שאת שמו לא אחשוף עכשיו, השכיב אותי על הרצפה, שם את הברך שלו על הצוואר שלי ושבעה שוטרים נוספים פשוט הגיעו והתחילו לבעוט לי בפנים ובצלעות לקלל אותי לירוק עליי ולחנוק אותי מבלי שעשיתי שום דבר. בזמן שכולי שוכב על הרצפה מתחנן שיפסיקו ואומר להם שאני לא עשיתי כלום ואני בסהכ תלמיד וילד בן 17, אבל זה לא מעניין אותם ובזמן שאני צורח לעזרה הם מתעסקים במי בועט יותר חזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully