וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר הפנדלים בפריז: קיליאן אמבפה דורש להיות הבועט הקבוע

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 10:26

בצרפת מדווחים: אחרי שמסי החמיץ מהנקודה נגד ריאל מדריד וניימאר בעט פנדל שערורייתי מול נאנט, הכוכב דורש לקחת את כל הבעיטות עד סוף העונה. הארגנטינאי והברזילאי יסכימו?

תקציר: קליארי - נאפולי 1:1/ספורט1

כשמסי הגיע לפריז סן ז'רמן בקיץ זה היה גם די ברור שהוא יבעט את הפנדלים. אלא שהארגנטינאי החמיץ פנדל קריטי נגד ריאל מדריד ב בליגת האלופות ובמחזור הליגה האחרון ניימאר רשם פנדל מזעזע בהפסד מול נאנט, פנדל שהיה יכול להחזיר את הקבוצה למשחק במצב של פיגור 3:1.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן עם ליאונל מסי, ניימאר. רויטרס
מי יבעט את הפנדלים?/רויטרס

כעת, ב"לאקיפ" מדווחים שקיליאן אמבפה הכוכב הגדול של פריז דורש לבעוט את הפנדלים מעתה. זאת לאחר שפריז הבקיעה רק שבעה מעשרת הפנדלים שהיא קיבלה העונה. לאמבפה יש 81 אחוזי הצלחה בפנדלים ולכן הוא מעוניין להיות הפנדליסט הבא של פריז בחצי השני של העונה, למרות שגם הוא החמיץ פנדל במשחק האלופות נגד לייפציג.

אמבפה הבקיע בסך הכול שלושה פנדלים מפתיחת העונה, הארגטינאי הבקיע שני פנדלים והברזילאי רק פנדל אחד והוא גם ספק ביקורת קשה על הפנדל המזלזל שהוא בעט נגד נאנט, למרות שהוא גם הבקיע שער יפה באותו משחק מבישול של מסי. לפריז מצפים משחקי ליגה נגד סנט אטיין וניס בשני המחזורים הקרובים ולאחר מכן היא תתארח אצל ריאל מדריד במטרה לשמור על ה-0:1 ולעלות לרבע גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully