וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר טרופר: "תמונות שמעלות שאלות בנוגע להתנהלות המשטרה"

שר הספורט אחרי המהומות בחיפה: השר טרופר: "פניתי לשר לביטחון פנים כדי שהנושא ייבחן לעומק". ח"כ טיבי: "ברוטליות וסדיזם"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט1

האלימות המשטרתית החמורה כלפי אוהדים של הפועל תל אביב בסיום המשחק אתמול (שני) בו האדומים התארחו אצל מכבי חיפה, הגיעה גם למסדרונות הכנסת.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, אמר הבוקר: "התמונות והסרטונים שנראו אתמול במשחק בסמי עופר קשות ומעוררות שאלות בנוגע להתנהלות המשטרה במקום. פניתי לשר לביטחון פנים כדי שהנושא ייבחן לעומק. אנו פועלים ונמשיך לפעול כדי למגר את האלימות במגרשים".

ח"כ סימון דוידסון שמכהן כחבר בוועדת החינוך, התרבות והספורט, צייץ: "קיבלתי הלילה והבוקר סרטונים רבים מאוהדי כדורגל שהותקפו באלימות על ידי שוטרים. אירועי האלימות אתמול של שוטרים כנגד אוהדי כדורגל במשחק בחיפה לא יכולים לעבור בשתיקה. בדיון שנקיים הבוקר בוועדה לבטחון פנים נדרוש תשובות ברורות מהמשטרה. לא ייתכן מצב בו תופעל אלימות כזו כנגד אוהדים".

ח"כ אחמד טיבי צייץ: "אלימות המשטרה נגד אוהדי הפועל תל אביב אתמול בסמי עופר היא ברוטליות לשמה. יש רושם שהשוטרים האלה באו לפרוק זעם וכיסחו לאוהדים את הצורה. זו פגיעה קשה בחווית המשחק. זה מחייב דיון בכנסת אבל זה מחייב התייחסות של המשטרה עצמה. לכסח ולהשאיר פצועים שרועים ביציעים זה סדיזם".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully