וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו: "הרופאים אמרו שבמזל לא קיבלתי התקף לב, אני לא צופה בכדורגל"

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 7:05

הארגנטינאי שנאלץ לפרוש בשל בעיות בליבו, נפתח לגבי מצבו: "עדיין עובר לי בראש מדי פעם לחזור לשחק, אבל אני יודע שזה לא אפשרי"

שער האליפות של סרחיו אגוארו במנצ'סטר סיטי נגד ק.פ.ר ב-2012/ספורט1

קצת יותר מחודשיים חלפו מאז שסרחיו אגוארו, החלוץ הארגנטינאי האגדי, הודיע על פרישה מכדורגל. כזכור, קון הוחלף במהלך משחק של ברצלונה בגלל כאבים בחזהו ואובחן כי הוא סובל מבעיות בקצב בליבו, מה שאילץ אותו לתלות את הנעליים ולא לקחת סיכון בריאותי.

בריאיון שערך ל-TYC הוא נפתח לגבי החשש שלו ממצבו הבריאותי ואמר: "היום אני רוצה לשחק כדורגל, אבל אני מפחד. התאמנתי כל החיים שלי לתחרויות הגדולות. אני אפילו לא צופה בכדורגל או בחדשות, לא אכפת לי מה קורה. אני מתרכז בדברים אחרים. עובר לי בראש לחזור לשחק מדי פעם, אבל אני יודע שזה לא אפשרי. הרופאים אמרו לי שהיה לי מזל בגלל שהייתי יכול בקלות לקבל התקף לב. עכשיו זה הזמן להירגע, אני שמח ממה שאני עושה".

סרחיו אגוארו במדי נבחרת ארגנטינה. Buda Mendes, GettyImages
יגיע למונדיאל על תקן המרגיע הלאומי? סרחיו אגוארו/GettyImages, Buda Mendes

אגב, אגוארו אומנם לא ישחק, אך הוא עשוי להגיע למונדיאל עם ארגנטינה בקיץ הקרוב בתפקיד מקצועי. "דיברתי על זה עם קלאודיו טאפיה (נשיא ההתאחדות הארגנטינאית), הוא תמיד היה נחמד אליי וביקש ממני לבוא", אמר קון, "נמשיך לדבר כדי לראות אם אגיע למונדיאל עם הנבחרת. אני מכיר מצוין את השחקנים, אולי אהיה שם כדי לעזור להם להירגע בסיטואציות המלחיצות".

כזכור, בקיץ הקודם אגוארו עזב את מנצ'סטר סיטי, שבה הוא הפך אגדה ומלך השערים הזר בכל הזמנים. הוא הצטרף לברצלונה במטרה גם לשחק עם מסי, אך הפרעוש עזב במפתיע את הקטלאנים ואגוארו חזר לשחק רק אחרי שהתאושש מפציעה שהייתה לו לפני שהגיע. הוא הספיק לשחק בקלאסיקו וגם לכבוש את השער היחיד שלו במשחק הזה, אך נאלץ כאמור לפרוש חודשיים אחרי התקרית במשחק בו התלונן על כאבים בחזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully