וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלה במכבי חיפה: "הניצחונות האלו יותר משמעותיים מאשר 0:6"

22.2.2022 / 6:41

האלופה התקשתה מול הפועל תל אביב, אך לקחה שלוש נקודות חשובות. שחקן: "אי אפשר לתת רביעיות ושישיות בכל משחק". מיקאל אלפונס זכה למחמאות, גם פלאניץ', מוחמד וחזיזה. וגם: ההפתעה של בכר, ה"ריחוף" של שרי והפשרת היחסים עם אצילי

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט1

1.

בפעם האחרונה שמכבי חיפה שיחקה באיצטדיון הביתי זה הסתיים בניצחון 0:6 על מ.ס אשדוד ובערב חלומי בניצוחו של עומר אצילי, שסיים עם רביעייה פרטית. אמש (שני) הירוקים הגיעו שוב לאצטדיון סמי עופר וראו יציעים מלאים עד אפס מקום, אלא שהמשחק היה שונה לחלוטין ואם מול אשדוד המשחק היה קל וזרם, נגד הפועל תל אביב היה הרבה יותר קשה, אך בסופו של דבר האלופה עשתה את שלה עם 0:2.

"אי אפשר לתת רביעיות ושישיות בכל משחק", אמר שחקן בקבוצה, "בקרב על האליפות הניצחונות האלה יותר משמעותיים מ-0:6". ואכן, התחושות בצד הירוק היו טובות מאוד בסיום. השחקנים, הצוות והבעלים יעקב שחר ערכו ארוחה באחד מהבוקסים באצטדיון בסיום המשחק והחיוכים שיקפו את התחושות.

"ברור שיש שביעות רצון", אמר גורם במועדון, "כשהולך קשה החוכמה היא לא לאבד את זה ולנצח וזה מה שעשינו אתמול". בקבוצה החמיאו למיקאל אלפונס שרשם הופעת בכורה בהרכב. "אלפונס עוצמתי מאוד", אמר גורם בקבוצה, "הוא מראה שהוא מגן טבעי וחזק כמו שחיפשנו". גם עלי מוחמד, בוגדאן פלאניץ' ודולב חזיזה זכו למחמאות על יכולתם.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם צ'ארון שרי. מאור אלקסלסי
הפעם לא נתנו שישייה, אבל עשו את העבודה. שחקני מכבי חיפה חוגגים/מאור אלקסלסי

2.

במהלך הימים האחרונים שלפני המשחק מול הפועל תל אביב, ברק בכר הדגיש בפני השחקנים שהוא שומר את הקלפים קרוב לחזה ולא מבשר או מתרגל את ההרכב לקראת המשחק. רק כמה שעות לפני המשחק גילו השחקנים את השיטה ואת ההרכב והבינו שבכר מנסה להפתיע את רפואה. בכר עלה עם מערך של שלושה בלמים והותיר את צ'ארון שרי להפתעת רבים מחוץ להרכב. רבות דובר על היכולת של שרי לעלות מהספסל ואמש כאשר עלה אל המגרש, הורגש היטב הרחש באיצטדיון כשאוהדים כאילו חזו את הנולד וידעו ששרי יושיע אותם.

הפועל ההולנדי אכן ריחף על המגרש מאז שנכנס וביחד עם שינוי המערך, הצליחו הירוקים לנצח את המשחק. "שרי כוכב כדורגל", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "כשהוא בזון אי אפשר לעצור אותו. יש לו תשוקה אדירה למשחק וברור שכשיש לך שחקנים כמוהו אז אתה יכול לנצח בכל משחק ובכל סיטואציה"

צ'ארון שרי, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ריחף על המגרש. צ'ארון שרי/מאור אלקסלסי

3.

לפני המשחק זכו שניים משחקני העבר הגדולים של המועדון לכבוד המגיע להם מהמועדון. הראשון היה אדורם קייסי, כשהשער המפורסם שלו מול אותה הפועל תל אביב הוקרן על המסכים והזכיר נשכחות. השני היה מאמן השוערים הנוכחי של האדומים ושוער העבר של הקבוצה, ניר דוידוביץ', שזכה לטקס ולתשואות של רבבות ביציעים.

דוידוביץ' כבר הגיע עם הפועל תל אביב במשחקי גביע הטוטו לסמי עופר, אך אז הודיעו לו הירוקים שהם מעדיפים לעשות לו טקס מול יציעים מלאים ואכן אמש גם דוידוביץ' הודה בפני חבריו שהסבלנות השתלמה. בעוד שהאוהדים והארגונים הריעו לכוכבים העבר, מה שמעניין באמת את אנשי המועדון זה הסולחה עם הכוכב הנוכחי עומר אצילי, כאשר בפעם הראשונה העונה גם אנשי הארגונים עודדו והריעו למספר שבע בירוק.

כזכור, ארגוני האוהדים התקשו לסלוח לאצילי על חגיגות האליפות עם מכבי תל אביב, בהן כינה את הירוקים חיזבאללה, והחליטו לא לגדף את הקשר אך גם לא לעודד אותו. אלא שלפני כחודש אחרי שיחה עם הארגונים הקרח החל להישבר ואמש הוא כבר הומס לחלוטין ונראה שאצילי, שכבר הפך מזמן ליקיר שאר היציעים, הפך ליקיר היציע הצפוני גם כן.

תוצאות משחקי המחזור ה-23:

מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה 1:1
הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה 0:0
הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:2
הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 0:1
בני סכנין - הפועל נוף הגליל 0:2
מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:2
מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully