וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: 28:28 בדרבי של ראשון לציון, אשדוד ניצחה

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 23:22

הדרבי לא הוכרע בבית העליון, אשדוד גברה 31:34 על חולון, רמת השרון הביסה 28:37 את מכבי קרית מוצקין

ערב מרתק של כדוריד פתח את המחזור ה-6 ואת הסיבוב השני בשלב הבתים בליגת ווינר: הפועל ראשון לציון שוב הייתה בעמדת ניצחון מול האלופה מכבי ראשון לציון, אבל הפעם ירמי סידי מנע זאת ממנה וקבע שוויון 28:28 בדרבי שני שנערך תוך שבוע (בקודם מכבי ניצחה 30:31 משער של ברנקו קנקרש שתי שניות לסיום).

הפועל אשדוד, השנייה בטבלה, חזרה עם ניצחון מחולון 31:34, מגדילה את היתרון ממכבי ראשון לציון לנקודה, אבל הראש שלה לגמרי במשחק המסקרן ביום שישי מול א.ס. רמת השרון המוליכה, שהתאוששה מההפסד הראשון של העונה בחולון - וחזרה עם ניצחון 29:37 מקרית מוצקין.

בבית התחתון, מכבי דימונה סגרה פיגור של 3 נקודות לנקודה בלבד מנס ציונה ומחבל אילות שמעל הקו האדום, לאחר שניצחה את הטייגרים מנ"צ - 27:32. בני הרצליה לא התקשתה וחזרה מבירת הנגב עם 31:39 מול מ.כ באר שבע, שמעשית סיכוייה לשרוד בליגה הבכירה קרובים לבלתי אפשריים (מינוס 8 נקודות מהקו האדום). מחר - קרית אונו תפגוש את חבל אילות - במשחק שיכול להבטיח פליאוף לאונו, ומצד שני לשפר או לסבך את סיכויי ההישרדות של אילות.

שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד דור קלדרון מול שחקן הפועל ראשון לציון שי נתן. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
תיקו דרמטי. קלדרון מול נתן/אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

בבית העליון - מכבי ראשון לציון - הפועל ראשון לציון 28:28

מכבי נותרת במקום השלישי, אבל כעת מפגרת בנקודה מאשדוד השנייה. הפועל ראשל"צ משיגה את הנקודה ה-20 שלה העונה במקום החמישי. הרבו לכבוש למכבי - סידי סיים עם 10 שערים, צורף עם 5, קראציץ' 4, קנקרש 3. פישלוביץ' עם 10 עצירות ב-29 אחוזים. הרבו לכבוש להפועל - צייטלר וחממי 6 כ"א, פאסיץ' 5. דמירוביץ סיפק 11 עצירות.

מ.כ חולון - הפועל אשדוד 34:31

חולון הייתה זו שהפתיעה את אשדוד במחזור פתיחת העונה עם ניצחון בעיר הנמל, ובהמשך למפגשים קודמים - אפשר היה לצפות למשחק צמוד בין השתיים - בטח אחרי שחולון הנחילה הפסד בכורה לרמה"ש, ואשדוד הגיעה לאחר הפסד 25:24 למכבי ראשל"צ. בסיום - אשדוד שומרת על המקום השני (26 נק'), ומתכוננת למשחק שבו תארח את המוליכה רמה"ש. חולון מצידה נותרת במקום הרביעי. אור לוי סיים עם משחק אישי מצוין במספרים כפולים - 11 שערים, לידור פסו 6, מילוש סאביץ' 4, ריף כהן 3, דיאן פראליצה, אור ממן וריינסברג 2 כ"א. אבירן יוסף 1. בחולון הורחקו במהלך המחצית השנייה בראל לנציאנו ופטריק אובינה. סטפן איליץ' וריסטו וויצ'יץ' הובילו את אשדוד עם 8 שערים כ"א. עמרי קושמרו 5, ניבו לוי 4, שחר לוי 3, יוסי ביטרמן ואסף בנגוזי 2 כ"א, עמית סטלמן ועומר גרא 1 כ"א.

מכבי קרית מוצקין - א.ס. רמת השרון 37:29

רמת השרון לא התרגשה מהפסד הבכורה שלה ביום שישי בחולון, והייתה טובה באופן משמעותי ממוצקין לאורך כל המשחק - אותו סגר מילאן פאבלוביץ' ביתרון של 8 שערים בשניית הסיום. האתגר הבא של רמת השרון - הוא כמובן המפגש מול אשדוד ביום שישי. מוצקין רושמת מנגד הפסד שישי בבית העליון.

בבית התחתון הדברים מתבהרים. בני הרצליה עלתה הערב למקום ה-7 עם 17 נקודות, והבטיחה כמעט סופית את עלייתה אל הפלייאוף, עם ניצחון בבאר שבע (2 נק') שמעשית ירדה לליגה השנייה. מכבי דימונה (9 נק') עם ניצחון אדיר על נס ציונה 27:32 פותחת את מאבק ההישרדות, ומצמקת לנקודה את הפיגור מנס ציונה וחבל אילות (10 נק' כ"א) מעל הקו האדום. מחר - קרית אונו תפגוש את חבל אילות, במשחק עם משמעות כפולה להבטחת מקום בפלייאוף מבחינת אונו (16 נק'), ומצד שני עבור אילות מאבק הישרדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully