וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלגרי אמר שאני צריך להישאר, עכשיו תורי להחזיר לו על המגרש"

מוראטה ויובנטוס מתכוננים לשמינית הגמר מול ויאריאל (שלישי ב-22:00), המאמן מוריד לחץ מוולאחוביץ' לקראת הבכורה שלו בליגת האלופות: "צריך לשמור עליו, הוא רק בן 22". בונוצ'י בסגל

שמינית הגמר - משחק ראשוןמחצית22/02/2022
ויאריאל
    0
      יובנטוס
      תקציר: אטאלנטה - יובנטוס 1:1/ספורט1

      אחרי שאינטר הפסידה לליברפול בשבוע שעבר, יובנטוס רוצה לספק תוצאה יותר טובה לנציגות האיטלקית בשמינית גמר ליגת האלופות כאשר תתארח מחר (שלישי, 22:00) אצל מחזיקת הליגה האירופית ויאריאל.

      אלברו מוראטה שחקן יובנטוס עם מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
      מאמין בו. אלגרי עם מוראטה/רויטרס

      אל מסיבת העיתונאים התייצבו המאמן מסימיליאנו אלגרי והחלוץ אלברו מוראטה, כאשר הספרדי אף התייחס לשמועות שקישרו אותו למעבר לברצלונה בינואר: "תמיד הרגשתי שאלגרי מאמין בי. הוא אמר לי שאני צריך להישאר ושהוא מאמין בי, עכשיו אני צריך להחזיר לו על המגרש".

      מאז הגיע דושאן ולאחוביץ' למועדון בחודש שעבר, מוראטה עבר לשחק באגף שמאל, בדיוק כפי שנהג לעשות חלוץ אחר, מריו מנדזוקיץ', בקדנציה הראשונה של אלגרי בגברת הזקנה. "העמדה בה אני משחק לא משנה", אמר הספרדי, "הדבר היחיד שחשוב הוא שיובנטוס מנצחת ושהתוצאות גורמות לאופטימיות. המשחק מחר הוא מבחן חשוב. אנחנו מגיבים טוב לקשיים, לא יכולים לחכות. ההגעה של דניס זקאריה ודושאן ולאחוביץ' עשתה טוב לכולם".

      עוד בוואלה!

      לא הביאה את הדרבי: בלוטי וטורינו סחטו 1:1 מיובנטוס

      לכתבה המלאה
      לאונרדו בונוצ'י יובנטוס. רויטרס
      חוזר מפציעה. בונוצ'י/רויטרס

      ולאחוביץ', שהיה לשחקן הרכש היקר ביותר בחלון ההעברות של ינואר, עומד לערוך את הופעת הבכורה בליגת האלופות, ומאמנו ניסה להוריד מעט מהלחץ שמונף על כתפיו של הסרבי: "לא צריכים להטיל עליו יותר מדי אחריות, זו הופעת הבכורה שלו וצריך לזכור את זה. צריך לשמור עליו, הוא רק בן 22. אנחנו משחקים כדי לנצח, זה לא מפגש שהתוצאה שלו צפויה, לוויאריאל יש מאמן טוב והם בתקופה טובה. סביר להניח שהמפגש הכפול לא יוכרע מחר".

      מבחינת מצבת הפצועים בקבוצה, פדריקו קייזה, פאולו דיבאלה, ג'ורג'ו קייליני ודניאלה רוגאני ייעדרו, אך בינתיים אלגרי קיבל בשורה משמחת מכיוונו של לאונרדו בונוצ'י, שנכלל בסגל. בלם נבחרת איטליה ערך הופעה אחת בלבד ב-2022, אך על פי אלגרי, הוא התאמן עם הקבוצה ולא הרגיש כאב. המאמן הדגיש שגם המגן השמאלי לוקה פלגריני שהיה בספק יהיה בסגל, בעוד אדריאן ראביו שקיבל מכה באימון לא סובל משום פציעה. עוד קודם לכן, באיטליה דיווחו כי הקשר הצרפתי נשכב על הדשא במשך מספר דקות, צלע, והוא נמצא "תחת מעקב".

      מנגד, הצוללת הצהובה מגיעה משחק בכושר מצוין של עשר נקודות מתוך 12 האחרונות וספיגה אחת, כאשר איבוד הנקודות היחיד הגיע ב-0:0 מול המוליכה ריאל מדריד. מחזיקת הליגה האירופית מדורגת במקום השישי בספרד, שלוש נקודות מתחת למקום שמוביל לליגת האלופות. כוכב הקבוצה, ג'רארד מורנו, ייעדר בשל פציעה, וארנאוט דנג'ומה ההולנדי צפוי לעבור מהאגף לחוד ולהחליפו.

      ארנוט דנג'ומה שחקן ויאריאל חוגג שער. Quality Sport Images, GettyImages
      מחזיקת הליגה האירופית תמשיך במומנטום? דנג'ומה/GettyImages, Quality Sport Images

      הרכבים משוערים:

      ויאריאל: חרונימו רולי, חואן פוית', ראול אלביול, פאו טורס, אלפונסו פדראסה, אטיין אקפו, ג'ובאני לו סלסו, דני פארחו, סמואל צ'וקווזה, אלברטו מורנו, ארנאוט דנג'ומה.

      יובנטוס: וויצ'ך שצ'סני, מתיאה דה שיליו, דנילו, מתייס דה ליכט, אלכס סנדרו, חואן קואדרדו, מנואל לוקאטלי, דניס זקאריה, אדריאן ראביו, אלברו מוראטה, דושאן ולאחוביץ'.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully