וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריהן יחזור אחרי שלושה חודשים, אבוקסיס: "צריכים לשחק יותר חכם"

21.2.2022 / 15:18

שחקן בית"ר ירושלים ישוב לסגל אחרי היעדרות ממושכת לקראת המשחק בראשון מול בני סכנין, במועדון מצפים ל-10,000 אוהדים בטדי. שועה יחזור לאחר שריצה עונש הרחקה, עדי ייעדר, המאמן החמיא להגנה באסיפת הווידאו: "אנו במגמת שיפור"

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

לאחר יום מנוחה אתמול, חזרו היום (שני) שחקני בית"ר ירושלים להתאמן לקראת המשחק נגד בני סכנין בראשון (20:15 בספורט2) בטדי. כרטיס למשחק הוא אחיד במחיר של 60 ש"ח ובבית"ר מצפים שלפחות 10,000 איש שיגיעו לאיצטדיון.

יוסי אבוקסיס ערך לשחקנים היום אסיפת וידאו מהמשחק נגד חדרה ואמר להם: "בהגנה עמדנו מצוין, כמעט ללא טעויות, יישמנו את מה שדיברנו וזה יעזור לנו. מקדימה נתקענו הרבה פעמים. צריכים לשחק הרבה יותר חכם, להבין מתי האמצע סגור ולמהר דרך האגפים, לפעמים עוד דאבל פס או מסירה חכמה יעשו את ההבדל, אבל בכל מקרה אנחנו במגמת שיפור ונמשיך לעבוד על הכל".

מי שייעדר בראשון הוא תמיר עדי המוצהב, בעוד ניב זריהן שנעדר במשך שלושה חודשים בשל קרע ברצועה הצידית, אמור לחזור לסגל. גם ירדן שועה, שריצה עונש השעיה נגד חדרה, ישוב גם כן. מספר שחקנים סובלים מפציעות קלות אך כולם אמורים להיות כשירים.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
רואה את מגמת השיפור. אבוקסיס/שלומי גבאי

אחרי המפגש הביתי מול בני סכנין, בית"ר ירושלים תסיים את העונה הסדירה במשחק חוץ מול מכבי תל אביב ובמשחק בית מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully