וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לפעמים אתה מפסיד כשמגיע לך לנצח". קורצקי: "מעריץ את שחקניי"

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-1:0 לחדרה: "אנחנו לא יכולים לדבר על כדורגל יפה, אותנו מעניין להביא נקודות". מנחם קורצקי שיבח את שחקניו: "הם גיבורים, מעריץ אותם"

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

בית"ר ירושלים השלימה בשבוע שעבר מהפך והשיגה ניצחון קריטי בתחתית על מכבי פתח תקוה, אבל הערב (שבת) הצהובים-שחורים שבו לסורם עם הפסד 1:0 בחוץ להפועל חדרה. מקסים פלקושצ'נקו בכדור עונשין מ-11 מטר כבש את השער היחיד במשחק, שסיבך את הירושלים, אך קירב את חדרה מאוד להבטחת הפלייאוף העליון.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
"לא יכול לדבר על כדורגל יפה". אבוקסיס/שלומי גבאי

יוסי אבוקסיס נשאל אם הנקודות שצברו קבוצות התחתית השפיעו: "אני לא חושב שהיינו לחוצים, אלא קצת לא מדויקים בחלק האחרון. להגיד ששלטנו לא נותן נקודות, אבל שיחקנו טוב עד השליש האחרון שבו סגרו אותנו. היו לנו גם מצבים טובים לכבוש, הייתה קורה והחמצה בדקה האחרונה, אבל בכדורגל לפעמים כשמגיע לך לנצח אתה מפסיד ולהיפך. אני באמת חושב ששיחקנו כדורגל טוב ולא נתנו לחדרה להגיע למצבים, על אף שגם אנחנו לא הגענו. אנחנו לא יכולים לדבר על כדורגל יפה, כי אותנו מעניין להביא נקודות והיום לא הבאנו".

על המשחקים הבאים של בית"ר נגד שלוש בני סכנין, מכבי תל אביב ומכבי חיפה: "התחתית מאוד מאוד צפופה ויהיה קשה מאוד. נצטרך להביא נקודות".

אוראל דגני הוסיף לדברי המאמן: "אנחנו בתחתית וצריכים כל נקודה. זה שקבוצות אחרות לקחו נקודות, בסדר, אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. אם נעשה את העבודה שלנו ונהיה טובים, גם נישאר בליגה. חדרה במומנטום נדיר והולך להם טוב, אבל אני לא חושב שהם הגיעו ליותר מדי הזדמנויות. שיחקנו טוב ולחצנו אותם, היה חסר לנו גול. יש לנו משחקים מאוד קשים, סכנין בבית ולאחר מכן מכבי תל אביב ומכבי חיפה, אבל אני חושב שלאחרונה אנחנו נראים הרבה יותר טוב וקשה יותר להגיע מולנו להזדמנויות. היום כולם נתנו מעצמם 100 אחוז ואני מאמין שאם נמשיך ככה גם נישאר בליגה".

על אבוקסיס: "יוסי נתן הרגשה חדשה בבית"ר, יש אנרגיות טובות. רואים שאנחנו נראים טוב יותר, אבל אני לא רוצה לדבר על מאמנים אחרים".

עוד בוואלה!

בדרך לפלייאוף העליון: הפועל חדרה ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
"מעריץ את השחקנים, הם גיבורים". קורצקי/שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים/שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים/שלומי גבאי

מנחם קורצקי אמר אחרי המשחק על כך שהקבוצה במרחק נגיעה מהבטחת הפלייאוף העליון: "השחקנים שלי הם גיבורים אמיתיים. הם כל שבוע, נגד כל היגיון, נותנים הצגות. הם נלחומים, אני מצדיע להם ומעריץ אותם. אנחנו עוד צריכים להשלים את המשימה ואני לא אתן לאף אחד לחגוג כי חסרות לנו עוד 2-3 נקודות. היה לנו חצי ראשון פנטסטי, אני רוצה ששחקנים ימשיכו להתקדם ולהשתפר".

קורצקי גם נשאל על מענקי הפלייאוף העליון: "זה לא מדויק ששחקנים הגיעו בשביל זה. ניסינו לחזק את הבסיס הקיים, נתנו צ'אנס לשחקנים הצעירים ממחלקת הנוער וקודם כל אנחנו רוצים לנצח".

כובש שער הניצחון מקסים פלקושצ'נקו הוסיף: "בשביל חדרה פלייאוף עליון זה כמו לקחת אליפות. עוד לא השגנו את המטרה ונצטרך להשיג אותה כמה שיותר מהר. אמנם ניצחנו 0:1, אבל אנחנו מגיעים למצבים ואני לא חושב שאנחנו פחות טובים מכל קבוצה להוציא את מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע. אנחנו לא צריכים לתת דין וחשבון למבקרים".

שלושה מחזורים לתום העונה הסדירה, במחוזור הבא בית"ר ירושלים תארח את בני סכנין, הפועל חדרה תתארח אצל מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully