וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחרה באולימפיאדת החורף חשף: איבר המין קפא לי, אלה כאבי תופת

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 12:11

רמי לינדהולם הפיני התחרה במירוץ הקרוס קאנטרי לאורך 30 ק"מ תחת רוחות מקפיאות, וגילה: אחרי שאיבר המין הפשיר סבלתי מכאבים בלתי נסבלים

רמי לינדהולם, מתחרה בתחרות הקרוס קאנטרי, אולימפיאדת החורף. Maja Hitij, GettyImages
רמי לינדהולם, מתחרה בתחרות הקרוס קאנטרי, אולימפיאדת החורף/GettyImages, Maja Hitij

מרוץ הסקי ל-50 ק"מ לגברים באולימפיאדת החורף בבייג'ינג התקצר ל-30 ק"מ, אבל גם זה לא עזר לרמי לינדהולם מפינלנד, שהיה צריך שקיות חימום מיוחדות בסוף המירוץ על מנת להפשיר חלק גוף רגיש במיוחד.

לינדהולם בילה קצת פחות משעה ו-16 דקות בחציית המסלול ברוחות מקפיאות, מה שהוביל לכך שאיבר מינו קפא. זו הפעם השנייה שזה קורה לו במירוץ סקי קרוס קאנטרי, אחרי תקרית דומה ברוקה, פינלנד, בשנה שעברה.

"אתם יכולים לנחש איזה חלק בגוף היה קצת קפוא כשסיימתי... זו הייתה אחת התחרויות הגרועות ביותר שהייתי בהן", אמר לתקשורת הפינית. "כל מה שעשיתי היה להילחם בניסיון להמשיך".

רמי לינדהולם, מתחרה בתחרות הקרוס קאנטרי, אולימפיאדת החורף. Maja Hitij, GettyImages
"אחת התחרויות הכי גרועות שהייתי בהן"/GettyImages, Maja Hitij

מאחר שהמארגנים היו מודאגים מאפשרות של כוויות קור למתמודדים במהלך המירוץ בשבת, הוא נדחה בשעה וקוצר ב-20 ק"מ. חליפות הסקי שלבשו הגולשים, כמו גם כיסויי הפנים והאוזניים שלהם, הציעו הגנה לא מספקת, כך מתברר.

לינדהולם הסביר שהוא השתמש בשקיות חום כדי לנסות להפשיר את איבר המין שלו לאחר שהמירוץ הסתיים. "כאשר חלקי הגוף החלו להפשיר, הכאב היה בלתי נסבל", סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully