וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אואן יגיע לישראל כחלק ממסורת היינקן בליגת האלופות

חלוץ העבר האנגלי יתארח בחודש הבא באירוע צפייה חגיגי בערבי ההכרעה של שמינית הגמר

תקציר: כל שערי השבת מהליגה האנגלית, המחזור ה-26 (20 בפברואר)/ספורט1

מותג הבירה הבינלאומי היינקן, נותן החסות הרשמי של ליגת האלופות שגם בשנים קודמות דאג להנחית בישראל בשלבי ההכרעה של התחרות כוכבי עבר מפוארים, הודיע היום (שני) על כך שלארץ יגיע חלוץ העבר מייקל אואן, שייקח חלק באירוע צפייה חד פעמי כחלק מהמסורת שכבר נטלו בה חלק אגדות כדורגל מכל הזמנים.

אואן, חלוץ נבחרת אנגליה, ליברפול, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד בעבר, ינחת בישראל בחודש הבא (16 במרץ) לביקור בן 24 שעות בלבד, במהלכו ייקח חלק בפעילות ייעודית מטעם "היינקן" ואף ישתתף באירוע צפייה חגיגי בערב ההכרעה של שלב שמינית גמר ליגת האלופות.

מייקל אואן שחקן נבחרת אנגליה. Ben Radford, GettyImages
יתארח בישראל בחודש הבא. מייקל אואן/GettyImages, Ben Radford

הביקור של אואן מצטרף לשורת ביקורים של אגדות כדורגל מכל הזמנים בישראל, במסגרת פעילות של מותג הבירה "היינקן", שהפגיש בין אותם ענקי כדורגל לאוהדים הישראלים. שנה אחר שנה נחתו בארץ לואיס פיגו, קרלס פויול, רונאלדיניו, אלסנדרו דל פיירו, אנדראה פירלו ופרנצ'סקו טוטי, שריגשו את האוהדים.

אואן, בין השאר, יצר תקדים בשנת 2001 כאשר הפך לשחקן האנגלי הראשון שזכה בכדור הזהב. הוא גם היה פעמיים מלך שערי הפרמיירליג ובשנת 1998 הפך לשחקן הצעיר ביותר שמשחק ושכובש עבור נבחרת אנגליה, כשנה אחרי שגם הפך לכובש הצעיר בתולדות ליברפול. בהמשך הקריירה אואן גם הפך לשחקן הצעיר ביותר שהגיע ל-100 שערי פרמיירליג ואז עזב לריאל מדריד.

אביב בן זיקרי מנהל שיווק בירות בטמפו: "זו התקופה בשנה שכל אוהדי הכדורגל בעולם מחכים לה, זמני ההכרעה של ליגת האלופות. שמחים שיש לנו את האפשרות לשמח ולהתרגש עם כל אותם אוהדים, ולשמר מסורת של שנים בה היינקן מגשימה חלום לאוהדים אשר זכו במסגרת הפעילות לפגוש אגדות כדורגל של פעם בדור, פה אצלנו במגרש הביתי. אחרי שנתיים מאתגרות במיוחד בהם למדנו להעריך מחדש חוויות חברתיות, אין כמו ליצור חיבור אמיתי עם חברים סביב רגעי ספורט משמחים וחוויות גדולות של פעם בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully