וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה דרוכה: "זה יהיה כישלון אדיר אם לא נעפיל"

1.3.2022 / 19:16

עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון האדומים מהכרמל מתכוננים למפגש הגומלין ברבע גמר גביע המדינה מול בני יהודה: "אסור להיות פראיירים"

תקציר: בני יהודה - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

הפועל חיפה

אחרי הכישלון בליגה בהפועל חיפה מבינים שהמפעל היחידי בו הם יכולים לרשום הצלחה העונה הוא גביע המדינה. מחר (רביעי) תארח הקבוצה של אלישע לוי את בני יהודה מהליגה הלאומית למשחק הגומלין ברבע הגמר כשהיא ביתרון 0:1 מהמשחק הקודם. לוי יחסר את חנן ממן וגל אראל המוצהבים, כאשר סער פדידה ומתיאה ליואיץ' יקבלו את המקום בהרכב. אסור לנו שוב להיות פראיירים", אמר שחקן בקבוצה. "זה יהפוך את העונה לכישלון אדיר אם לא נעפיל לחצי".

נועם כהן ימשיך לקבל קרדיט על חשבון דודי טוויטו, כאשר אנתוני איזוצ'וקוו ייכנס להרכב על חשבונו של ניסו קפילוטו שרק חזר מפציעה ובמועדון לא רוצים להעמיס עליו. "אסור לנו שוב להיות פראיירים", אמר שחקן בקבוצה.

הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, בן והבה, אנתוני איזוצ'וקוו, נעם כהן, לירן סרדל, סער פדידה, סקו טורה, מתיאה ליואיץ', אלן אוז'בולט, אלון תורג'מן.

איזוצ'וקוו אנתוני שחקן הפועל חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
. אלישע לוי/מאור אלקסלסי

בני יהודה

הזהובים קטעו רצף של שמונה משחקים בכל המסגרות עם 2:3 דרמטי בשישי האחרון על הפועל אום אל פאחם במסגרת הליגה הלאומית. כעת, יקוו השחקנים של ניסו אביטן לחולל הפתעה גדולה ולמחוק פיגור 1:0 מהמשחק הראשון בבלומפילד מול החיפאים מליגת העל. היריבה לא ניצחה אף משחק מאז אותו מפגש בין השתיים לפני כחודש, והקבוצה מליגת המשנה תנסה לנצל את התקופה הלא טובה של הפועל חיפה כדי לעקוץ בדרך לארבע הגדולות בגביע המדינה.

הרכב משוער: שחר אמסלם, אבישי כהן, דן מורי, עמית גלזר, אור זהבי, אמיר רוסתום, רועי פדידה, תאמבי סגס, אילי מדמון, אלירן עטר, אלמוג בוזגלו

עוד בוואלה! ספורט

שכונת באר: הכישלון של באר שבע הוא לא רק של רוני לוי

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

המשחק טרם החל

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: חיפה

שאר משחקי רבע הגמר:

הפועל חדרה - מכבי חיפה (2:0)
הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה (1:0)
מכבי קביליו יפו - מכבי תל אביב (2:0)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully