וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד חגגה: "התגובה הכי טובה לשמועות על חדר ההלבשה"

האדומים התעשתו בדרך ל-2:4 בלידס, רנגניק שיבח: "צמחנו כקבוצה, לא בטוח שהיינו צולחים את זה לפני חודשיים". מגווייר הובך מהנתון העגום בקרנות, שבחים לסאנצ'ו

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 2:4 על לידס/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד כבר ראתה כיצד עוד משחק חומק לה מבין האצבעות, לאחר שהיריבה הוותיקה לידס כבשה פעמיים תוך דקה והשוותה ל-2:2, אך האדומים התעשתו, ובזכות שערים של המחליפים פרד ואנתוני אלנגה חזרו אתמול (ראשון) מאלנד רואד עם 2:4. בזכות הניצחון במשחק הראשון שלהם לעיני קהל באלנד רואד אחרי 18 שנה, האדומים פתחו פער של ארבע נקודות במקום הרביעי, שכידוע מוביל לליגת האלופות.

פרד שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער עם אנתוני אלנגה. רויטרס
מנצ'סטר יונייטד התעשתה. פרד ואלנגה חוגגים/רויטרס

בשבוע האחרון צצו לא מעט דיווחים בנוגע לסדקים והיווצרות של מחנות בחדר ההלבשה במנצ'סטר יונייטד, אך המאמן רלף רנגניק אמר כי "זו התגובה הכי טובה שהשחקנים היו יכולים לתת לכתבות והשמועות שהופצו על הבעיות בחדר ההלבשה. הניצחון הזה דומה לניצחון על ווסטהאם בתוספת הזמן, אבל היום זה היה יותר חשוב בגלל הדרך בה הגבנו לשער השוויון שספגנו. השחקנים היו מלוכדים ומאוחדים, משחק כזה אפשר לנצח רק כקבוצה".

"חמש הדקות אחרי השוויון של לידס היו אינטנסיביות וקשות", המשיך רנגניק, "צמחנו ביחד כקבוצה. אני לא בטוח שהיינו צולחים את זה לפני חודשיים או שלושה, אבל זה קרה היום וזה חשוב. הגבנו ב-20 הדקות האחרונות והרווחנו את הניצחון. זה היה משחק נהדר לצפייה אם אתה לא אחד המאמנים. אנחנו רוצים לסיים במקום הרביעי, לא יכולים לאבד עוד נקודות, בטח כשאנחנו ביתרון 0:2".

עוד בוואלה!

הסתדרו בזוגות: 2:4 ענק למנצ'סטר יונייטד בלידס

לכתבה המלאה
הארי מגווייר, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. Shaun Botterill, GettyImages
סוף לבצורת מהקרנות. מגווייר/GettyImages, Shaun Botterill

באופן מדהים, השער של הארי מגווייר היה הראשון שהבקיעה הקבוצה העונה מקרן, אחרי לא פחות מ-139 ניסיונות. שאר קבוצות הליגה כבר הבקיעו מקרנות, והקפטן האנגלי הובך מהנתון: "הנתון הזה מביך. אני חלק משמעותי ממשחק המצבים הנייחים שלנו כקבוצה, והיינו רחוקים מלהיות מספיק טובים. אם היינו כובשים יותר במצבים נייחים, היינו במקום גבוה יותר בטבלה. היינו צריכים להתחיל טוב יותר את המחצית השנייה, השער הראשון שלהם היה במזל. ידענו שזה מגרש שקשה לבוא אליו אך גם ידענו שיש לנו את האיכויות כדי להלום בהם".

מי שהחל לפרוע שטרות לאחרונה הוא ג'יידון סאנצ'ו. הרכש הנוצץ מדורטמונד היה מעורב בשני שערים בלבד ב-23 ההופעות הראשונות באדום, אך בחמשת המשחקים האחרונים הוא מעורב בארבעה שערים, כולל שני בישולים נגד לידס. האקס האדום גארי נוויל החמיא: "סאנצ'ו הוא איש המשחק, הוא בהחלט משתפר ומרגיש הרבה יותר נוח במדים של מנצ'סטר יונייטד".

ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
אוהב את המפגשים מול לידס. פרננדש/רויטרס

ברונו פרננדש, שהבקיע את השער השני של הקבוצה, הפך לשחקן מנצ'סטר יונייטד הראשון שמבקיע ארבעה שערים בעונה אחת נגד לידס, אחרי שגם כבש שלושער במחזור הפתיחה נגד הקבוצה של מרסלו ביילסה. כקבוצה, האדומים הבקיעו תשעה שערים העונה נגד לידס, הכי הרבה בעונה אחת נגד הלבנים. פרד ואנתוני אלנגה, שעלו מהספסל והבקיעו את שערי הניצחון, הגדילו את מספר השערים שהבקיעו מחליפים של מנצ'סטר יונייטד לעשרה, לפחות ארבע יותר מכל קבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully