וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלאסיקו שוב שלה: ברצלונה ניצחה את ריאל מדריד בגמר הגביע

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 22:43

ערב של גמרי גביע: הקטאלנים חזרו מפיגור 16 ל-59:64, אנאדולו זכתה בטורקיה עם 72:86 על פנרבחצ'ה, קאמבק וזכייה לאולימפיאקוס ב-73:81 על פנאתינייקוס, 4 אסיסטים לבלאט בזכייה של אלבה ברלין

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

בישראל כבר חילקו גביע, אבל אירופה מחלקים היום (ראשון) את הגביעים בליגות הבכירות. במוקד עמד הקלאסיקו בגמר הגביע הספרדי שהסתיים בקאמבק וניצחון 59:64 דרמטי של ברצלונה על ריאל מדריד. אנאדולו אפס חגגה בטורקיה אחרי ניצחון קליל בקלאסיקו מול פנרבחצ'ה, בגרמניה אלבה ברלין (ללא זוסמן) גברה בקלות בגמר על קריילסהיים וביוון אולימפיאקוס התפוצצה על פנאתינייקוס ברבע האחרון וניצחה 73:81. באיטליה, מילאנו זכתה עם 61:78 קליל על טורטונה.

ניקולה מירוטיץ', שחקן ברצלונה. Sonia Canada, GettyImages
ברצלונה שוב חגגה. מירוטיץ'/GettyImages, Sonia Canada

ספרד: גם הקלאסיקו בגביע נצבע באדום - כחול

ריאל מדריד ניצחה את המפגש הראשון בין הקבוצות העונה כשזכתה בסופרקופה, אך מאז הקטאלנים רשמו ניצחון בשלושת המפגשים הישירים האחרונים, כולל לפני תשעה ימים ביורוליג. הלבנים פתחו נהדר עם 5:19 ברבע הראשון, ובירידה להפסקה ירדו ביתרון 18:29. ברבע השלישי ברצלונה קלעה 23 נקודות, יותר ממה שקלעה בכל המחצית הראשונה, וברבע האחרון השלימה מהפך. היתרון של הבלאוגרנה כבר עמד על 53:59, אך הלבנים הצליחו להשוות ל-59:59. ניקולה מירוטיץ' דייק מקו העונשין, ולאחר שגבריאל דק החטיא צעד וחצי, מירוטיץ' סגר סיפור מהקו. מירוטיץ' הוביל את קלעי המנצחת עם 19 נקודות, תומא הרטל קלע 10 מנגד ולא מנע הפסד רביעי ברציפות בקלאסיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן אולימפיאקוס טיילר דורסי. דני מרון
גם לו יש גביע. טיילר דורסי/דני מרון

יוון: אולימפיאקוס התפוצצה על פנאתינייקוס ברבע האחרון

גם ביוון קיבלו קלאסיקו בגמר הגביע ובו חגגה אולימפיאקוס עם 73:81 הפכפך ומתוק על פנאתינייקוס. האדומים פיגרו במשך שלושה רבעים, אבל התפוצצו עם ריצת 0:15 בפתיחת הרבע האחרון שהסתיים ב-6:23 מוחץ לאדומים במשחק שבו הירוקים לא קולעים אף סל שדה ברבע האחרון. טיילר דורסי אקס מכבי תל אביב להט עם 21 נקודות למנצחים, סאשה וזנקוב הוסיף 18 ו-13 ריבאונדים וקוסטס סלוקאס הוסיף 10 לאדומים, שנראים טוב מאוד העונה גם ביורוליג. נמניה נדוביץ' כיכב אצל המפסידים עם 23 שלא הספיקו בסופו של דבר.

שחקן אנאדולו אפס וסילייה מיציץ'. רויטרס
חגג על פנרבחצ'ה. מיצ'יץ'/רויטרס

צפו בתקציר הזכייה של אנאדולו אפס

תקציר: אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 72:86/ספורט1

טורקיה: אנאדולו אפס שוב חגגה על פנר

אלופת אירופה חגגה גביע 12 בהיסטוריה שלה עם 72:86 מוחץ לקליל מול פנרבחצ'ה, שהגיעה למשחק הזה בסגל חסר מאוד כמובן בלי וסלי, דה קולו וגם פייריה הנרי שנפצע בסיבוב הקודם. אפס, שעלתה למשחק הזה עם כל התותחים הכבדים, התחממה ברבע הראשון ופתחה מבערים ברבע השני שהסתיים ב-13:25 ומכאן הדרך לניצחון הייתה סלולה.

וסילי מיצ'יץ' הכוכב הגדול של אפס להט עם 23 נקודות ו-6 אסיסטים, טיבור פלייס הסנטר הגרמני חגג בצבע עם 20 נקודות, בובואה הוסיף 19 כולל חמש שלשות ומוארמה סגר את הצבע עם 13 נקודות ולא פחות מ-16 ריבאונדים. בצד השני, דווין בוקר (17) ומרקו גודוריץ' (15) הובילו את פנר, שהייתה קצרה מדי כדי לתת פייט לאלופת אירופה.

לוק סיקמה קפטן אלבה ברלין מניף את הגביע. רויטרס
לוק סיקמה מניף את הגביע/רויטרס

גרמניה: אלבה ברלין זכתה בגביע ללא זוסמן הפצוע

גם בגרמניה לא נפלה הפתעה, כאשר אלבה ברלין האלופה המקומית גברה על קריילסהיים 76:86 וחגגה זכייה מספר 11 בגביע הגרמני. מאודו לו, כוכב הקבוצה שזכה בגביע ב-2017 עם באמברג, הוביל את קבוצתו עם 20 נקודות. ג'לין סמית' הוסיף 17. תמיר בלאט קלע רק נקודה, אבל חילק 4 אסיסטים ב-12 דקות. 30 נקודות של טי ג'יי שורט מנגד לא הספיקו.

ניקולו מלי שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
הגביע של מילאנו. מלי/GettyImages, Roberto Finizio

איטליה: מילאנו לא התקשתה בדרך להנפה

טורטונה מהמקום השישי באיטליה לא הקשתה במיוחד על קבוצת היורוליג מעיר האופנה ונכנעה 78:61. מילאנו עלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, אך יריבתה הקטינה לנקודה בלבד ברבע השלישי. באותו שלב, החבורה של אטורה מסינה פתחה מבערים וכבר הגיעה ל-21 הפרש ברבע האחרון. ניקולו מלי קלע 14 נקודות וליקט 9 ריבאונדים עבור הזוכה, ג'יי פי מאקורה בלט עם 17 מנגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully