וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבה לפסגה: הפועל ירושלים טיילה ל-65:81 על הפועל גליל עליון

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 23:13

דאבל דאבל של אובסוהאן (18 ו-11 אסיסטים) ומשחק מצוין של דוברת (16) החזירו את הקבוצה מהבירה למקום הראשון. הפסד רביעי רצוף לצפוניים

אחרי שמחזיקת הגביע בני הרצליה נכנעה להפועל חיפה מוקדם יותר הערב (ראשון), הפועל ירושלים ניצלה זאת כדי לעקוף אותה בחזרה ועלתה לפסגת הטבלה בזכות ניצחון שני רצוף, על הפועל גליל עליון. הצפוניים איבדו את המאזן החיובי לראשונה מאז המחזור השלישי.

הדקות הראשונות היו שקולות וגליל עליון החזיקה ביתרון מינימלי, לפני שרטין אובסוהאן התעורר והוביל ריצה שהפכה את התוצאה. לאחר שקבוצתו של יותם הלפרין ברחה ליתרון דו ספרתי, היריבה הצליחה למחוק את הפער ולחזור למשחק, אבל אז ההגנה הירושלמית השתפרה ודקות טובות של נועם דוברת וסולימאן בריימו הגדילו בחזרה את ההפרש.

בכלל, דוברת סיפק הערב שיא עונתי בנקודות, במשחקו הטוב ביותר מאז ההצטרפות למועדון מהבירה. הפועל ירושלים יצאה לפגרת הנבחרת בטעם טוב, ונראה שהשאירה מאחוריה את רצף ארבעת ההפסדים שהביא להדחות מליגת האלופות וגביע המדינה, כשהיא מקווה להישאר במקום הראשון עד סוף העונה הסדירה ולהגיע לפלייאוף בכושר טוב. גליל עליון, מצדה, סופרת כבר ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות וחייבת להתעשת על מנת להימנע מהתדרדרות בטבלה.

שחקן הפועל ירושלים נועם דוברת. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
משחקו הטוב ביותר בירושלים. נועם דוברת/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

קלעו להפועל ירושלים: רטין אובאסוהן 18 נקודות ו-11 אסיסטים, נועם דוברת 16, ג'ון אגבונו 12 ו-5 ריבאונדים, סולימאן בריימו 12 ו-7 ריבאונדים, עמית גרשון 6, איתי שגב 5, שון קילפטריק 5, ווילי וורקמן 4, אדם אריאל 3. אילון ששון (00:59 דקות), שגיב דוד (00:22) וקייזר גייטס (00:03) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו להפועל גליל עליון: נמרוד לוי 23 נקודות ו-7 ריבאונדים, אייק אירייבו 18 ו-5 אסיסטים, שאבון לואיס 10, 5 ריבאונדים, ברייס וושינגטון 9 ו-6 ריבאונדים, כרם משעור 3 ו-5 ריבאונדים, גבי צ'אצ'אשווילי 2. איתי מושקוביץ (14:24 דקות), אייזאה אייזנדורף (06:21), עומר טל (02:26), רון כהן (00:59) ויובל לוין (00:59) שותפו, אך לא קלעו.

מהלך המשחק

רבע 1:

שלשה של אריאל מצד אחד נענתה בשתיים מנגד, אובסוהאן צימק אבל צ'אצ'אשווילי קבע 5:8 לאורחים. אגבונו השיב עם 4 נקודות, לוי החזיר את היתרון לגליל אך אגבונו הטביע בדרך ל-10:11. אירייבו ו-וושינגטון העלו את הצפוניים ל-13:16, אלא שאובסוהאן הוביל ריצת 0:10 שהורידה את הפועל ירושלים ביתרון 16:23 להפסקה בין הרבעים.

רבע 2:

וושינגטון צימק, אבל וורקמן וקילפטריק הגדילו את ההפרש לדו ספרתי - 18:29. לוי עצר את הריצה ולואיס קירב את גליל עליון, אולם שלשות של אובסוהאן וקילפטריק החזירו את הפער ל-11. לואיס נשאר חם ושוב קיזז, חדירות של בריימו קבעו 31:41. אחרי שלשה של לוי, סל של דוברת סגר את המחצית הראשונה על 34:43 להפועל ירושלים.

עוד בוואלה!

חיזוק ישראלי: הפועל חולון תצרף את עומר טל

לכתבה המלאה
סולימן בריימו, הפועל ירושלים. דני מרון
הפועל ירושלים חזרה לפסגה. בריימו/דני מרון

רבע 3:

שחקניו של ברק פלג חזרו חדים מחדר ההלבשה, משעור, לוי ואירייבו מחקו את הפיגור - 45:45. דוברת העיר את ירושלים בשלשה, בריימו קלע בצבע ואחרי קליעות עונשין של לואיס, דוברת הוסיף עוד סל ושגב סחט בלתי ספורטיבית בדרך לנקודות מהקו. אירייבו צלף לשלוש וקירב את האורחים, אבל דוברת ובריימו דאגו לבריחה נוספת של הקבוצה הביתית, שעלתה ל-50:61. אירייבו הוסיף עוד שלשה לפני תום הרבע, שנגמר 53:61 לירושלמים.

רבע 4:

בריימו, אובסוהאן ואגבונו הגדילו את היתרון ל-13, ולאחר מכן הבלגי הוסיף דאנק. לוי ניסה להשאיר את קבוצתו במשחק עם חמש נקודות רצופות, אך אובסוהאן שוב קלע מתוך הצבע ודוברת מסר אליי אופ מצוין לאגבונו. הלפרין ניצל את הדקות האחרונות לחילופים, ובסיום - 65:81 להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully