וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון חשף: פיל פודן ואמא שלו מעורבים בקטטה. מנצ'סטר סיטי: "מזועזעים"

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 15:42

קשר מנצ'סטר סיטי הסתבך עם חבורת גברים שהקניטה אותו בקרב האיגרוף באולם AO. אמא שלו קיללה אותם וספגה מהלומה לפניה, הכדורגלן ניסה לתקוף בהתפרעות. המועדון הגיב: "אנחנו המומים ומזועזעים מההתנהגות המתעללת"

שחקן מנצ'סטר סיטי פיל פודן מסתבך בקטטה/טוויטר

פיל פודן, אחד השחקנים הכישרוניים בסגל של אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי, תועד הלילה (בין שבת לראשון) מעורב בקטטה שבמהלכה אמא שלו ספגה מהלומה.

האירוע התרחש באולם AO במנצ'סטר, במהלך קרב האיגרוף בין אמיר חאן לקל ברוק. פודן נראה מלווה לחדר באולם, כשהוא לצד חברים שלו ומוקף בחבורה של גברים שמקניטה אותו.

לפתע יוצאת מהחדר אמא שלו, קלייר, מתחילה לקלל את הגברים ומנסה להרחיק אותם, ואף שולחת לעברם מכה. אחד הגברים בתגובה מכה אותה בחזרה, ומשם פורצת מהומה, שבה חבריו של פודן מנסים לתקוף בחזרה את הגברים, שמצלמים את האירוע בצורה משועשעת. באיזשהו שלב גם פודן עצמו מנסה לתקוף את אנשי החבורה, שמצדם מקללים ומקניטים.

מנצ'סטר סיטי הגיבה לסרטון: "המועדון מודע לסרטון שמופיע ברשתות החברתיות, שמראה את פיל פודן ומשפחתו מוטרדים ומוכים. אנחנו המומים ומזועזעים מההתנהגות המתעללת, והמתקפה על אחד מבני משפחתו של פיל. נמשיך לתת לפיל ולמשפחתו את כל התמיכה והעזרה שהם צריכים".

זו לא הפעם הראשונה שבה פודן מעורב בתקרית מחוץ למגרש. לאחרונה מאמן מנצ'סטר סיטי הודיע שפודן מודח מההרכב אחרי שהגיע לאימון "במצב לא טוב", כשברשתות החברתיות הוא נראה שותה ומבלה עד שעה מאוחרת. כמו כן, בעבר הוא ומייסון גרינווד הזמינו נשים לחדרם במלון בזמן שהיו עם נבחרת אנגליה, הפרו את מגבלות הקורונה, ונענשו.

  • עוד באותו נושא:
  • פיל פודן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully