וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות זהירה במכבי פתח תקוה: "נקודה חשובה, יפה שלא נשברנו מהפיגור"

20.2.2022 / 10:59

המלאבסים גירדו 1:1 עם מכבי נתניה, אבל עדיין רחוקים מחוף מבטחים. מאיר והופמייסטר קיבלו שבחים, עוואד ינותח?

תקציר מתוקן: מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה שנאבקת על הישארות בליגת העל, צברה אמש נקודה יקרה לאחר שסיימה ב-1:1 עם מכבי נתניה. למרות הנקודה, ממשיך מצבם של המלאבסים להיות קשה והפער מחוף המבטחים כעת הוא ארבע נקודות, אחרי הניצחון של הפועל ירושלים אמש. הפער עוד יכול לגדול הערב, כשנוף הגליל תשחק בסכנין ואם תצבור נקודה או שלוש, היא תעלה מעל הקו האדום ותתרחק מפתח תקוה עוד יותר.

בפתח תקוה שאבו עידוד מכך שהשחקנים לא נבהלו משער היתרון של נתניה בדקות הסיום והמחליף אבובאקר דומביה הצליח להשוות בדקה ה-87. "זו נקודה חשובה, יפה שלא נשברנו מהפיגור. במשחקים קודמים ספגנו שערים וזה גמר אותנו", אמרו בקבוצה. "אפשר להיות מעודדים מדקות הסיום שלנו ונצטרך להביא את אותה נחישות גם במשחקים הבאים. המצב שלנו עדיין קשה מאוד".

ניר קלינגר ויתר אמש על מערך שלושת הבלמים וסיפסל את מרכוס דיניז ודניאל פלשר, כאשר אור בלוריאן שחזר מפציעה קיבל את חולצת ההרכב, לצידו של אדי מחרמיץ'. שני שחקני הקישור האחורי, עמית מאיר שחזר אחרי עונש הרחקה ויואב הופמייסטר שפתח, קבלו מחמאות על משחקם הטוב. מי שנשאר מחוץ לסגל הוא ארד בר, שמאכזב מאוד בחודשים האחרונים ויתכן שגם שילם את המחיר על איבוד כדור רשלני שהוביל לשער שעלה לקבוצה בהפסד במשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים.

ניר קלינגר מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
השינויים עבדו. קלינגר/ברני ארדוב

החלוץ מוחמד עוואד שמתקשה להתגבר על פציעה בשרירי הבטן והמפשעה, צפוי לעבור היום בדיקה שתכריע האם ייצא לניתוח או ימשיך בטיפולים ללא התערבות כירורגית. החלוץ חזר לסגל לאחרונה ונאלץ להיעזר במשככי כאבים וייתכן שהפציעה הוחמרה עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully