וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן הודיעה להולאנד: חכה לנו, ניתן את ההצעה הגבוהה ביותר

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 12:27

הקטארים מסרו לנורבגי: מעריכים שבעוד 15 ימים נדע מה קורה עם אמבפה, חכה להצעה. באנגליה טוענים: "מנצ'סטר יונייטד לא על הפרק"

תקציר: כל שערי השבת מהליגה האנגלית, המחזור ה-26 (20 בפברואר)/ספורט1

הקרב על ארלינג הולאנד וקיליאן אמבפה נמשך, ואיתו הדיווחים הבלתי פוסקים, הספקולציות, ההדלפות המכוונות, הרמזים והספינים, והמסרים שכל הצדדים מעבירים זה לזה - על רקע ההערכה הברורה שהגדולות של אירופה רוצות לצרף את השניים שנחשבים לכוכבי העתיד של הכדורגל העולמי, בעסקאות שעשויות לעצב את צמרת הענף.

לאחרונה פריז סן ז'רמן נכנסה למירוץ אחרי הולאנד, על רקע הניסיון של ברצלונה ונשיאה ז'ואן לאפורטה לצרף את הסקורר הנורבגי של דורטמונד. כעת בברצלונה מפרסמים שפ.ס.ז' פנתה לסביבתו של הולאנד והודיעה לו לחכות עם ההחלטה שלו לעתיד, מאחר שהצרפתים (או למעשה, הקטארים) מוכנים לשפר את ההצעה שלהם ולהגיש לו את ההצעה הכי טובה, מתוך ניסיון של פ.ס.ז' לשמר על מעמדה כקבוצה בכירה שמושכת את הכוכבים הגדולים בעולם.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
הולך להיות מעניין. הולאנד/רויטרס

עד עתה פריז סן ז'רמן השקיעה את מירב המאמצים שלה בניסיון להשאיר את קיליאן אמבפה ולחדש את החוזה שלו שמסתיים בקיץ הקרוב. מאחר שאמבפה טרם נענה להצעות, בפריז חוששים שכבר יש לו הסכם סגור עם מדריד. פ.ס.ז' מאמינה שהסיפור עם אמבפה לא סגור, אבל אנשיה רוצים להבטיח לעצמם אפשרות שלפחות כוכב אחד יהיה אצלם, והודיעו להולאנד: חכה עוד קצת, ועוד 15 ימים דברים יתבהרו יותר עם אמבפה.

השאלה היא האם הולאנד מעוניין לשחק בליגה הצרפתית, כשעל פי הדיווחים האתגר שבו הוא חושק הוא לשחק בליגות באנגליה או בספרד. אתמול פורסם באנגליה: "אין סיכוי שהולאנד יגיע למנצ'סטר יונייטד, הקבוצה שבמדיה רוי קין גרם לאבא שלו פציעה מסיימת קריירה". מנגד, בין אביו של הולאנד להנהלת מנצ'סטר סיטי יש קשר חברי, כך נטען.

יש לציין שבאנגליה מדווחים שגם ליברפול בתמונה, ומעוניינת לצרף את אמבפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully