וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארו טפרי קבע שיא ישראלי חדש במרתון סביליה: "שמח ונרגש"

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 16:34

הרץ האולימפי סיים בתוצאה 2:06:58 ושיפר את השיא הקודם שקבע בעצמו שנתיים קודם לכן: "מבחן נהדר לקראת אליפות העולם"

הישג נהדר היום (ראשון) לרץ האולימפי מארו טפרי, שקבע שיא ישראלי חדש במרתון סביליה. טפרי עצר את השעונים על 2:06:58 שעות וסיים את המרתון במקום השביעי. בכך שיפר את השיא הישראלי הקודם שקבע הוא בעצמו לפני שנתיים בתחרות שנערכה גם היא בעיר האנדלוסית בספרד, אז קבע 2:07:20 שעות וסיים את התחרות במקום השמיני. שני רצים נוספים מישראל השתתפו במרתון סביליה. גירמה אמרה סיים בזמן של 2:07:35 שעות, בעוד היימרו עלמיה עצר את השעון על 2:08:15 שעות.

לאחר המרתון אמר טפרי: "אני נרגש ושמח ששיפרתי את השיא הישראלי. זה היה מבחן מצוין בשבילי לפני האליפות העולם שתתקיים בקיץ בארצות הברית. הרגשתי טוב לפני המירוץ ועשיתי הכנה טובה בכלל עם תוכנית האימונים של המאמנת החדשה שלי, אזאונט טקה. מבחנתי הכל היה מוצלח מאוד באימונים וגם בתחרות. תודה ענקית לאיגוד האתלטיקה הישראלי על הליווי ועל העזרה בכל מה שאני זקוק. הם היו שם בשבילי כל הזמן".

כבר לפני שנתיים הפכה סביליה שבספרד ליעד המועדף עבור רצי המרתון הישראלים המהירים ביותר. מארו טפרי קבע שם אז כאמור את שיאו הישראלי הקודם, שהספיק לו למקום השמיני, כאשר גירמה אמרה היה איטי ממנו רק ב-8 שניות. גם היימרו עלמיה ירד אז משעתיים ו-8 דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • מארו טפרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully