וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו הזכיר לשופט את חטאי אביו המושחת, והורחק

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 11:43

מאמן רומא שוב איבד את זה, בעט בכדור, ספג כרטיס אדום ועשה סימן של "טלפון" לשופט על מנת להזכיר לו את השחיתות של אביו בקאלצ'יופולי

מאמן רומא ז'וזה מוריניו מקניט את השופט ומורחק/ספורט1

רומא הצליחה אתמול (שבת) לחזור מפיגור שני שערים בתיקו 2:2 הביתי מול ורונה, אבל מאמן הקבוצה ז'וזה מורינו הורחק אחרי מחווה לשופט המשחק בזמן הפציעות.

רומא, שהגיעה למשחק בסגל חסר בגלל פציעות וקורונה, פיגרה 2:0 כבר בדקה ה-20, אבל שני המחליפים הצעירים - כריסטיאן וולפאטו, 18, ואדוארדו בוסה, 19 - כבשו והשוו.

אבל גם השווין בדקה ה-84 לא הרגיע את מוריניו, שבזמן הפציעות בעט בכדור בזעם, ולאחר מכן עשה תנועת "טלפון" כשהצמיד יד לאוזנו וצעק משהו לעבר השופט לוקה פאיירטו - והורחק. באיטליה הסבירו וטענו שמוריניו עשה תנועה כדי להקניט את השופט, שאביו, פיירלואיג'י פאיירטו, היה מעורב בפרשת השחיתות המפורסמת של הכדורגל האיטלקי, "הקאלצ'יופולי", ומכירת המשחקים מ-2006.

מוריניו סירב לדבר אחרי המשחק, ורק העלה שלוש תמונות לחשבון האינסטגרם שלו: באחת הוא מחזיק בכדור ולא משחרר אותו לשחקנים, בשנייה בועט בכדור בזעם, בשלישית צילום של הקהל. "תמונה 1 החזקה בכדור, תמונה2 כדורגל ישיר, תמונה3 אני אוהב את האנשים האלה ועבורם נלחם, תמונה 4 אני לא רוצה לדבר, עדיף ללכת הביתה ואכול ארוחת ערב חמדה. סוף שבוע נעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully