וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד כבש לראשונה אחרי חודשיים וחצי, קבוצתו נכנעה לבעיטת עקרב משוגעת

חלוץ ווסטרן סידני שבר בצורת בהפסד 3:2 לווסטרן יונייטד וראה מקרוב ביצוע המדהים של בן גרוצ'יו. ניצחונות לנאתכו ולרפאלוב וגם לעבדה וביטון, הפסד כואב לפרץ ובריבו בזלצבורג

ליאור רפאלוב כובש נגד זולטה וארחם/ספורט1

תומר חמד שבר הבוקר (ראשון) בצורת של חודשיים וחצי כשמצא את הרשת בהפסד של ווסטרן סידני 3:2 מול ווסטרן יונייטד. החלוץ הישראלי שפתח ושיחק 68 דקות כבש את שערו השלישי העונה בפנדל מוצלח בדקה ה-51 שצימק ל-2:1, אבל השנייה בטבלת הליגה האוסטרלית שמרה על הניצחון הודות לשער קסום של בן גרוצ'יו בבעיטת עקרב הפוכה.

תומר חמד שחקן ווסטרן סידני. Robert Cianflone, GettyImages
שער שלישי העונה. תומר חמד/GettyImages, Robert Cianflone

* אליאל פרץ (90 דקות) ותאי בריבו (75) היו שותפים למאמץ הגדול של וולפסברגר, שהייתה קרובה לחלץ נקודה ברד בול ארנה, אך ספגה פעמיים בתוספת הזמן והפסידה 2:0 לזלצבורג המוליכה. המחליף לוקה סוצ'יץ' (90+3) והאמריקני ברנדן ארונסון (90+5) הכריעו והגדילו את היתרון בפסגה ל-17 נקודות, בדרך לאליפות נוספת. וולפסברגר עדיין במקום השני.

* ליאל עבדה (23 דקות) וניר ביטון (11) שותפו כמחליפים ב-2:3 הדרמטי של סלטיק מול דנדי. יורגוס יאקומאקיס הפך עם צמד במחצית הראשונה, דנדי איזנה בדקה ה-60, אבל החלוץ היווני השלים שלושער והכריע ארבע דקות לסיום. סלטיק עם שלוש נקודות יתרון בפסגת הליגה הסקוטית על פני ריינג'רס שסיימה ב-1:1 עם דנדי יונייטד.

* ביברס נאתכו שיחק 69 דקות בהרכב פרטיזן בלגרד, שניצחה 0:2 בבית את רדניצ'קי 1923 והמשיכה את העונה הנפלאה שלה בליגה הסרבית, שם יש לה 21 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בעונה ללא הפסד. למרות זאת, היתרון בפסגה על פני הכוכב האדום עומד על חמש נקודות בסך הכול.

* ליאור רפאלוב שיחק 61 דקות בניצחון הביתי של אנדרלכט 0:2 על גנק. קבוצתו במקום הרביעי בליגה הבלגית, עם שלוש נקודות פחות מקלאב ברוז' השנייה ו-12 פחות מהמוליכה המפתיעה אוניון סן ז'ילואז.

* אלי דסה השלים 90 דקות ב-1:1 הדרמטי של ויטסה, שהשוותה ל-1:1 ב-10 שחקנים בתוספת הזמן מול אוטרכט. הקפטן דניליו דוקי איזן (92) אחרי הרחקתו של המחליף אדריאן גרביץ' (65). המשחק הופסק לכ-20 דקות בעקבות השלכת חזיזים.

* בוריס קליימן הצטיין בשערה של וולוס מול לחץ כבד שהפעילה אולימפיאקוס, עד שנכנע בדקה ה-81 לטיל של מתיו ולבואנה הוותיק שקבע 0:1 לזכות מוליכת הליגה היוונית שעדיין לא הפסידה העונה. וולוס במקום ה-10.

* גידי קאניוק שיחק 45 דקות בהפסד צ'ונבורי 2:1 לסופיאנבורי. קבוצתו של הקשר הישראלי איבדה את שוערה בכרטיס אדום כבר בדקה הרביעית, וקאניוק היה אחד המוחלפים בהפסקה.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד בניצחון הביתי 1:3 על קאמבור במחזור ה-23 בליגה ההולנדית. קבוצתו מרחק שש נקודות מאייאקס המוליכה.

עוד בוואלה!

צפו: דיא סבע כבש במדי אל נסאר אחרי כמעט ארבעה חודשים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully