וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים של שאק אמרו הכל: כנראה שזאת הייתה תחרות ההטבעות "הגרועה אי פעם"

שאקיל השתעמם, דוראנט ומיטשל קטלו, ואחד המשתתפים נאלץ להתנצל ולהבטיח ש"מהיום אזרוק רק ליי-אפים": מה שהיה בעבר אחד מרגעי השיא של העונה ב-NBA הפך לבדיחה עצובה ושבר שיאי עליבות

דני אבדיה מספר על המפגש עם קריסטאפס פורזינגיס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

תחרות ההטבעות הייתה ידועה בעבר כרגע שיא בעונת ה-NBA, אבל הירידה ביוקרה ובפופולריות שלה בשנים האחרונות ניכרה היטב הלילה (בין שבת לראשון), כשארבעת המשתתפים האלמוניים יחסית - אובי טופין מהניקס, חואן טוסקנו-אנדרסון מגולדן סטייט, ג'יילן גרין מיוסטון וקול אנתוני מאורלנדו - לא עמדו בציפיות וסיפקו מקבץ מאכזב של הטבעות.

טופין זכה בפרס בסופו של דבר, אבל התחרות הייתה ברמה נמוכה למדי, כשבסיבוב הראשון המשתתפים רושמים 7 דאנקים מוצלחים בלבד מ-25 ניסיונות (28%). הגדיל לעשות ג'יילן גרין, הרוקי של הרוקטס, שניסה להטביע כשטלפון מצלם תלוי על צווארו, והחטיא חמש פעמים ברציפות. את הסיבוב הראשון הוא סיים עם 1 מ-9, והודח.

קול אנתוני, גארד אורלנדו, ניסה גימיק אחר: הוא לבש את גופייה מספר 50 שלבש אביו, שחקן העבר גרג אנתוני, והטביע כשהוא נועל נעליים של "טימברלנד". הוא קיבל את הניקוד הנמוך מבין כולם - 70 נקודות על שתי הטבעות - ונותר גם הוא מחוץ לגמר.

כאמור, טופין זכה בתחרות בסופו של דבר אחרי שטוסקנו-אנדרסון מהווריירס כשל בשלוש ניסיונות ההטבעה שלו בגמר, וכתבי ה-NBA מיהרו להכתיר זאת כ"תחרות הדאנקים הגרועה אי פעם".

שחקני NBA פעילים ושחקני עבר קטלו את המשתתפים. קווין דוראנט צייץ שהיה מנצח את התחרות "עם דאנק בסיסי ביד אחת", ושאקיל אוניל שנכח ביציע העלה לאינסטגרם תמונה בה הוא נראה ישן עם הכיתוב: "הלוואי שהייתי כאן במקום להיות בתחרות ההטבעות". ברשת אף "תפסו" את שאק בפרצוף לא מרוצה במהלך התחרות, והשוו אותה לתמונות עבר שלו מהתחרות, בהן הוא נראה נלהב והמום.

דוויין ווייד שאף הוא נכח באולם נתן לתחרות ציון 6 בלבד, וגם דונובן מיטשל הצטרף לביקורת וכתב: "זאק לאבין וארון גורדון (שהשתתפו בתחרות ההטבעות הנהדרת ב-2016) הרסו לכולנו את ההמשך", כשהוא מציע ל"הביא את ג'ה מוראנט לתחרות בשנה הבאה".

חואן טוסקנו-אנדרסון, שכאמור לא הצליח להטביע בסיבוב הגמר, הסביר ש"אני חושב שהיה לי להט יתר אחרי שלא הצלחתי להטביע בניסיון הראשון. זה הפריע לי". קול אנתוני, שהודח בסיבוב הראשון, אף התנצל וצייץ: "לא אטביע יותר לעולם. מעכשיו רק ליי-אפים".

אובי טופין, שחקן ניו יורק ניקס, אחרי שזכה בתחרות ההטבעות. Tim Nwachukwu, GettyImages
לפחות הוא מרוצה. טופין/GettyImages, Tim Nwachukwu

את אובי טופין כל זה לא עניין במיוחד. בסיום הוא חגג ונראה מאושר, כשהוא מסביר שעבד על הדאנקים עם מאמן הטבעות מיוחד ששכר עבור התחרות. "אמרתי לו שאני רוצה לעשות דאנקים שלא נראו מעולם לפני כן, ועשיתי את זה. זאת תחושה מדהימה", התגאה פורוורד הניקס, שהפסיד בגמר של התחרות בשנה שעברה לאנפרני סיימונס מפורטלנד. "ידעתי שאני רוצה לנקום הפעם, ונהניתי לעשות את זה. זאת תחושה אדירה. הרבה שחקנים אגדיים זכו בעבר בתחרות ההטבעות, אז כמובן שלהיות חלק מהרשימה הזאת, זה מיוחד. אני לא לוקח את זה כמובן מאליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully