וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' טוענת שהשופט התנכל לה בכוונה. וראטי: "הוא חירבן עלינו"

פריז סן ז'רמן ספגה שלישייה מנאנט עוד לפני ההפסקה, במשחק עם שיפוט שנוי במחלוקת. וראטי זעם, לאונרדו הוסיף: "אחרי ליגת האלופות, היה דחף לשרוק נגדנו"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם 3:2/ספורט1

פריז סן ז'רמן ספגה אתמול (שבת) את הפסד הליגה השני שלה העונה, כשנוצחה 3:1 על ידי נאנט. ההפסד הגיע ימים ספורים אחרי הניצחון הגדול על ריאל מדריד בליגת האלופות, כשאתמול במשחק הליגה פ.ס.ז' פיגרה 3:0 כבר בהפסקה. נאנט כבשה את השער הראשון כבר בדקה ה-4, והכפילה את היתרון בדקה ה-12.

המשחק לווה בהחלטות שיפוט שנויות במחלוקת. נאנט נותרה בעשרה שחקנים אחרי שמוזס סימון ספג כרטיס אדום על הכשלת קיליאן אמבפה, אבל ההחלטה בוטלה על ידי ה-VAR, כששופטי המסך הכריעו שההרחקה אינה מוצדקת. בהמשך ה-VAR שוב התערב וקבע שג'אורג'יניו ויינאלדום נגע בידו ברחבה, מה שאיפשר לנאנט לכבוש את השלישי.

שחקני פריז סן ז'רמן ליאונל מסי, קיליאן אמבפה מאוכזבים. רויטרס
חזרו לאכזב. מסי ואמבפה/רויטרס
שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי מאוכזב. רויטרס
השופטים אשמים?/רויטרס

פ.ס.ז', שהתחילה את המחזור ביתרון 13 נקודות על מארסיי, הצליחה לצמק אחרי בישול מבריק של ליאו מסי לניימאר. הברזילאי, שפתח לראשונה מאז חודש נובמבר, פספס הזדמנות לצמק ל-3:2 כשהחטיא פנדל, אותו בעט ברשלנות. גם קיליאן אמבפה רשם החמצה גדולה, לא אופיינית, ופ.ס.ז' יורדת מנוצחת וכואבת.

מרקו וראטי העצבני אמר בסיום: "איך יכול להיות שאנחנו סופגים עשרה כרטיסים צהובים, ואסור לנו לדבר עם שופטים? אי אפשר לעשות כלום. לפעמים שופט אומר שמותר לדבר איתו, הפעם לא יכולנו בכלל. הוא השופט היחיד בעולם שעושה דברים כאלה. איך יכול להיות שעל העבירה הזאת הוא הוציא להם רק כרטיס צהוב? אני חושב ששופטים חייבים לקחת אחריות, כי הפעם השופט חירבן עלינו".

גם המנהל המקצועי לאונרדו ביקר בחריפות: "היה משחק קשה, אחרי ליגת האלופות ידענו שירצו לנצח אותנו, ומההתחלה הם שיחקו חזק. ספגנו שני שערים, והגיע לנו. אחרי זה ההחלטות של השופט היו נגדנו, וזה סיכן שחקנים שלנו בפציעה. הוא אמר שתהיה דקה תוספת, והפנדל הגיע אחרי ארבע דקות. אני חושב שהיה דחף לשרוק נגדנו הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully