וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד משלימה: "כשלנו בהשגת כרטיס לפלייאוף העליון"

20.2.2022 / 6:45

ההפסד להפועל ירושלים הרחיק את הקבוצה מהמטרה שהציב בן שמעון, בקבוצה יודעים ש"זה היה בידיים שלנו" ומודים בכישלון עם דיאמנטקוס. סהר חסון שוב איכזב

תקציר: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט1

במ.ס. אשדוד מתחילים להשלים עם אי היכולת להשיג מקום בפלייאוף העליון, משימה שהציב המאמן רן בן שמעון לשחקנים לאורך כל העונה. תיאורטית יש עדיין סיכוי כי יש עוד תשע נקודות בקופה ובשבת תארח אשדוד את מכבי נתניה שגם מחפשת מקום בין 6 הראשונות, אבל הסיכוי שאשדוד תעפיל גם העונה לפלייאוף העליון קלוש מאוד.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד/דני מרון

בקבוצה קיוו שלמרות חסרונם של ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני ויואב ג'רפי השחקנים יידעו להוציא שלוש נקודות אתמול בטדי מול הפועל ירושלים או לפחות תיקו, אבל אחרי ההפסד 0:2, התחושה במועדון היא שצריך כבר להביט למטה לעבר התחתית הבוערת ולדאוג מהר מאוד לעשות נקודות כדי לוודא שהקבוצה נשארת בליגה ולא מסתבכת. "כשלנו בהשגת הכרטיס לפלייאוף העליון וחבל", אמרו אמש בקבוצה. "זה היה בידיים שלנו גם העונה אחרי העונה הנהדרת שעשינו שנה שעברה. חסרנו יותר מדי שחקני מפתח במשחקים קריטיים ולא מצאנו פיתרון לבעיית ההתקפה לאורך כל העונה".

עוד בוואלה!

חדרה קרובה מתמיד, אשדוד הרימה ידיים: המירוץ לפלייאוף העליון

לכתבה המלאה
אופק ביטון הפועל ירושלים קני סייף מ.ס. אשדוד. דני מרון
אופק ביטון הפועל ירושלים קני סייף מ.ס. אשדוד/דני מרון

בקבוצה לא רצו להפיל את כל התיק על השוער סהר חסון, אבל אתמול היתה לו הופעה מאכזבת בין הקורות והוא אשם בשערים שספגה הקבוצה. "גם אם השוער שלנו לא היה טוב, עדיין היה מקום להבקיע לפחות את שער השוויון הזמני", אמרו במועדון. "זה לא היה הפסד רק של השוער. כל הקבוצה לא שיחקה טוב". בקבוצה מודים שנכשלו עם החלוץ היווני דמיטריוס דיאמנטקוס. "אם רן בוחר לעלות עם קעתבי משחק אחרי משחק ולא עם חלוץ שהיה פעם בנבחרת יוון, זה אומר הכל", אמרו בקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully