וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקו בגמר הגביע: ריאל מדריד וברצלונה עלו לגמר

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 0:32

הבלאנקוס הביסו את טנריפה 74:94 בחצי הגמר הראשון, הקטלאנים התפוצצו על מורסיה עם רבע אחרון מוחץ בדרך ל-90:103. גרמניה: תמיר בלאט קלע 5 נקודות בניצחון אלבה ברלין, שעלתה גם היא לגמר הגביע

תקציר: ריאל מדריד - טנריפה 74:94 (חצי גמר הגביע)/ספורט1

ריאל מדריד וברצלונה שוב נפגשות, הפעם בגמר הגביע הספרדי. חובבי הכדורסל הספרדי קיבלו את מבוקשם ומחר יקבלו קלאסיקו לוהט נוסף בין שתי הגדולות, שהעפילו בצורה חד צדדית לגמר הגביע. ריאל מדריד הביסה 74:96 את טנריפה, בעוד שברצלונה התקשתה במשך שלושה רבעים, אבל התפוצצה ברבע האחרון בדרך ל-90:103 על מורסיה.

הקטלאנים, ששייטו ברבע הגמר עם ניצחון ב-37 הפרש מול מנרסה, התקשו מאוד במשך שלושה רבעים וכבר פיגרו בחמש הפרש לקראת סוף הרבע השלישי. אלא שהם סיימו את הרבע עם ריצת 0:9 וברבע הרביעי פירקו את יריבתם עם 30 נקודות ותצוגה התקפית. ניקולה לאפרוביטולה להט עם 19 נקודות, רגע לפני המפגש מול האקסית שלו. ניק קלאתיס התעורר ברבע האחרון וסיים עם 12 נקודות ו-8 אסיסטים וניקולה מירוטיץ' הוסיף 15, כולל כמה נקודות חשובות שהובילו קאמבק. אייזאה טיילור הוביל מנגד עם 21 שלא הספיקו.

וולטר טבארס שחקן ריאל מדריד עם רודי פרננדס. Sonia Canada, GettyImages
נראה אותם מול ברצלונה. טבארס ורודי פרננדס/GettyImages, Sonia Canada

כאמור, הבלאנקוס, שהתקשו מאוד ברבע הגמר, לא נתקלו בקשיים מיוחדים מול טנריפה החזקה והביסו אותה 74:94. משחק ההתקפה של ריאל מדריד שטף מהרגע הראשון והיא קלעה 26 נקודות כבר ברבע הראשון. תומא הרטל ניווט את המשחק עם שבעה אסיסטים ו-12 נקודות. וולטר טבארס הוביל עם 15 נקודות, כשגם פוארייה (12), טיילור (12) וטומפקינס (11) קולעים בדאבל פיגרס ללבנים. גיורגי שרמנדיני מיודענו הוביל מנגד עם 14. ריאל מדריד תמתין בגמר למנצחת בין ברצלונה לבין מורסיה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. Sonia Canada, GettyImages
גם הוא בגמר הגביע. תמיר בלאט/GettyImages, Sonia Canada

* אלבה ברלין עלתה לגמר הגביע הגרמני אחרי 81:91 על קמניץ. הקבוצה מהבירה תשחק מול קריילסהיים מרלינס, שניצחה 71:85 את בראונשווייג של הבעלים דניס שרודר בחצי הגמר הראשון. תמיר בלאט קלע 5 נקודות אצל אלבה. מאודו לו הוביל את הקבוצה עם 19 נקודות, ג'אלין סמית' הוסיף 19 משלו, יוהאנס טימן קלע 12 והוסיף 5 ריבאונדים, לוק סיקמה תרם 5 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully