וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הביסה 1:4, רויס הדהים ב-0:6 של דורטמונד

לבנדובסקי הגיע ל-28 שערי ליגה עם צמד מול גרויטר פירת. צמד ושלושה בישולים לקפטן דורטמונד. לייפציג דרסה

תקציר: באיירן מינכן - גרויטר פירת 1:4/ספורט1

המחזור ה-23 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים ולא פחות מ-18 שערים. במשחק הראשון הצליחה באיירן מינכן לחזור מפיגור ל-1:4 מול גרויטר פירת, לאחר מכן בורוסיה דורטמונד דרסה 0:6 את בורוסיה מנשנגלדבאך. ר.ב. לייפציג הביסה 1:6 את הרטה ברלין.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
הגיע ל-28 שערי ליגה. לבנדובסקי/GettyImages, Alexander Hassenstein

באיירן מינכן - גרויטר פירת 1:4

אחרי ההפסד המפתיע לבוכום והתיקו הקשה מול זלצבורג, הקבוצה של יוליאן נאגלסמן שוב לא הרשימה ונקלעה לפיגור ביתי מול האחרונה בטבלה, אבל היא שוב הצליחה לחזור ורשמה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. בנג'מין הרגוטה העלה את פירת ליתרון בדקה ה-43, רוברט לבנדובסקי איזן כבר בדקה ה-47 אחרי שסרג' גנאברי הצליח להשאיר את הכדור במגרש בקושי והעביר רוחב, אריק מקסים שופו מוטינג המשיך והפולני דחק מקרוב פנימה את ה-1:1. סבסטיאן גריזבק כבש שער עצמי בדקה ה-61 וזה 1:2 לבאיירן. לבנדובסקי הוסיף עוד אחד בדקה ה-82 עם נגיחה מדויקת אחרי נגיחה אחת של ניקלאס זולה ברחבה וקבע 1:3. החלוץ הפולני עם שערו ה-28 בבונדסליגה העונה. גם שופו מוטינג הצטרף אל החגיגה בדקה ה-91 מקרוב אחרי מסירת רוחב טובה של גנאברי וזה 1:4.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן בורוסיה דורטמונד מרקו רויס חוגג שער. Alex Grimm, GettyImages
משחק שיא לקפטן בורוסיה דורטמונד. מרקו רויס חוגג/GettyImages, Alex Grimm

צפו במופע של מרקו רויס

תקציר: בורוסיה דורטמונד - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:6/ספורט1

בורוסיה דורטמונד - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:6

אחרי תצוגת הנפל בהפסד 4:2 לריינג'רס ביום חמישי האחרון, הצהובים-שחורים חזרו לעצמם והשוו את הניצחון הגבוה ביותר שלהם העונה, על אף היעדרותו של ארלינג הולאנד. מרקו רויס סיפק הצגה אדירה והיה מעורב כמעט בכל השערים, כאשר את הראשון והחמישי הוא כבש (26, 81) ואת השלושה שביניהם הוא בישל לדוניל מאלן (32), מריוס וולף (70) ויוסופה מוקוקו (74). הקפטן והסמל של דורטמונד יכול היה גם לסיים עם שלושער, כשקבוצתו קיבלה פנדל בדקה ה-92, אלא שאמרה ג'אן היה זה שניגש לבעיטה והבקיע את השער השישי. המאמן מרקו רוזה, שבסיבוב הראשון רשם הפסד 1:0 מול קבוצתו הקודמת, דרס הערב את האקסית ללא רחמים.

כריסטופר אנקונקו שחקן ר.ב. לייפציג. Stuart Franklin, GettyImages
ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים. אנקונקו/GettyImages, Stuart Franklin

צפו בתקציר: הרטה ברלין - ר.ב. לייפציג 6:1

תקציר: הרטה ברלין - ר.ב. לייפציג 6:1/ספורט1

הרטה ברלין - ר.ב. לייפציג 6:1

השוורים המשיכו במגמה החיובית בליגה עם ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים וחזרו אל המקום הרביעי עם 37 נקודות, כמו של הופנהיים החמישית ופרייבורג השישית. הרטה ברלין מסובכת בגדול במאבקי ההישרדות. בנימין הנריכס כבש את השער הראשון של לייפציג בדקה ה-20, סטבן יובטיץ' איזן בדקה ה-48. מארק אוליבר קמפ הותיר את הרטה בעשרה שחקנים וגרם לפנדל בדקה ה-62 ומשם החלה ההתפרקות. אבל כריסטופר אנקונקו בפנדל (64) ואחרי בישול של דני אולמו (67), שכבש בעצמו את הרביעי בדקה ה-75. אמאדו האידרה הוסיף עוד אחד בדקה ה-82 וקבע 1:5. יוסוף פאולסן נעץ עוד אחד ברשת של הרטה בדקה ה-89 וקבע 1:6 ענק. בסיבוב הראשון לייפציג פירקה 0:6 את הרטה כך שהיא השלימה מולה סוויפ עונתי ו-1:12 ביחס השערים. לא נעים.

בשישי באייר לברקוזן אכזבה והפסידה 3:2 למיינץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully