וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוני נאור וירושלים ב"תחושות מטורפות". בן שמעון כבר חושש מהתחתית

עודכן לאחרונה: 19.2.2022 / 22:52

הפועל ירושלים מעודדת מהניצחון החשוב על אשדוד, זיו אריה: "היום מגיע לנו לחגוג". בן שמעון מסביר למה סייף לא פתח, ומודה: צריך לעשות שינוי בחשיבה"

תקציר: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט1

שברה את הבצורת: הפועל ירושלים ניצחה היום (שבת) 0:2 את מ.ס. אשדוד ועלתה מעל הקו האדום. אחרי שהשיגה 2 נקודות בלבד בשמונת המחזורים האחרונים, הקבוצה של זיו אריה השיגה 3 נקודות קריטיות בטדי ועקפה את נוף הגליל, הקבוצה האחרונה שאותה היא ניצחה. גוני נאור (36) פתח, אדוארדו גררו התכבד בשער בכורה באדום (90).

אדוארדו גררו עם גוני נאור הפועל ירושלים. דני מרון
אדוארדו גררו עם גוני נאור הפועל ירושלים/דני מרון
שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם האוהדים. דני מרון
שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם האוהדים/דני מרון

המאמן המנצח זיו אריה אמר בסיום: "אין לנו יותר מדי זמן לחגוג. המצב שלנו לא קל, לא לי ולא לשחקנים, ומגיע לנו היום לחגוג. יהיה לשחקנים חופש בראשון ובשני ונשלישי נתחיל בהכנות לקרית שמונה".

על התחרות בין השוערים: "יש תחרות טובה. הלחץ משפיע וכשהבאנו את יהונתן ידענו שיש לנו שוער ברמה של ליגת העל, אבל הוא נפצע. יש לנו שני שוערים טובים ואני שמח בשביל יהונתן ובשביל הקבוצה. משחק ההגנה שלנו טוב ויציב, לרוב אנחנו מקבלים גולים מצחיקים שפחות נוגעים למשחק ההגנה וזה א'-ב' של קבוצה חזקה".

מאבקי התחתית: "יש שלוש קבוצות שנלחמות כי אני לא רואה את בית"ר מסתבכת. אנחנו קבוצה שבנויה על שחקנים צעירים ואני מאמן שמעדיף כדורגל הרפתקני וזה קשה כי כל טעות היא מסוכנת. המאבק יהיה עד הסוף ואחרי שני הפסדים הזויים אנחנו נמשיך להיאבק וניתן את הכל כדי לעמוד במטרה".

גוני נאור: "תחושות מטורפות. מגיע לכל הצוות. לא קל עם כל רעשי הרקע וכל העונה הזאת, אבל כולנו במועדון מאמינים, ושמח שכולם היום ראו את זה. הייתי פצוע חודש וחצי, והגול פחות מעניין, הכי חשוב להיות בריא. אנחנו מאמינים שנישאר, נעשה הכל ויהיה בסדר".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד/דני מרון

המאמן המפסיד רן בן שמעון, שקבוצתו הדועכת איבדה סיכוי להגיע לפלייאוף העליון: "שיחקנו לא נכון. בתחילת המשחק נראה שהסתדר לנו טוב, אבל כרגיל ספגנו במצב נייח, שזו בעיה קצת יותר גדולה, אבל היה ברור שזה משחק שגול לפה או שם יכריע. הפסדנו בצדק, הולכים הביתה, ממשיכים הלאה.

"משבר מנטלי? יש התמודדוית מנטליות בכל קבוצה. ידענו לחזור יפה אחרי התבוסה בחיפה, אבל היום היינו צריכים דברים אחרים, כמו לקבל החלטות נכונות בהתקפה. וכשהם כבשו זה נתן להם עוד כוח להצטופף מאחורה.

"צריך לעשות שינוי בחשיבה, להסתכל למטה ולוודא שלא נסתבך במאבקי תחתית. זו תקופה קצת יותר קשה".

בן שמעון נשאל על קני סייף, שהיה אחד הבולטים בתחילת העונה באשדוד והיום שוב לא פתח: "כשהוא יהיה טוב הוא יפתח בהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully