וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב דורשת את פסילת ניר מאירסון והקמת ועדת בדיקה לשופטים

19.2.2022 / 18:08

האדומים הגיבו לטענות של יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד השופטים משה ביטון בעקבות אירועי השיפוט בגמר גביע המדינה, והתייחסו בצורה חריפה לשופט מאירסון שאיתו לא ניצחו העונה וגילו "מקרים רבים של טעויות שיפוט בוטות"

החגיגות של בני הרצליה אחרי הזכייה בגביע המדינה/צילום ועריכה: לילך וייס

הפועל תל אביב הוציאה היום (שבת) מכתב ליו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, מנכ"ל איגוד הכדורסל יעקב בן שושן, יו"ר איגוד השופטים גוני צחר ויו"ר הוועדה המקצועית באיגוד השופטים משה ביטון בעקבות אירועי השיפוט בגמר גביע המדינה. אגב, על המכתב לא חתום איש מאנשי הקבוצה.

במכתב העלו בהפועל מספר טענות בתגובה למתקפה לטענתם של יו"ר הוועדה המקצועית בתקשורת. "לגמר לא שובצו שלושת השופטים הטובים ביותר בישראל: לדאבוננו, וזאת על פי הציטוט בכתבה שפורסמה באתר ערוץ הספורט, איגוד השופטים בחר להתייחס למעמד גמר גביע המדינה כאל אירוע שמטרתו "גידול שופטים", במקום להציב בו את הטובים ביותר".

שחקני הפועל תל אביב בר טימור, גיל בני, עידן זלמנסון. ברני ארדוב
נמשך המאבק בשופטים. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בהפועל התייחסו באופן ספציפי לשיבוץ שגוי לדבריהם של השופט ניר מאירסון. "מאירסון בעל היסטוריה בעייתית ביותר במשחקים אותם שפט את הפועל תל אביב, ונושא זה הדאיג אותנו כבר כשקיבלנו את השיבוץ. בימים האחרונים הצטברו אצלנו עוד מקרים רבים בהם מעורב השופט מאירסון בהחלטות שגויות ופוגעניות כלפי הפועל תל אביב. למעשה - הפועל תל אביב לא ניצחה משחק בו שפט ניר מאירסון מאז מאי אשתקד, כולל מאזן של ארבעה הפסדים ובתוכם מקרים רבים של טעויות שיפוט בוטות ", בנוסף למאזן של שמונה שריקות נגד הפועל תל אביב במשחק הגמר לעומת שתי שריקות בלבד לזכות הפועל תל אביב".

בקבוצה דרשו מינוי בודק ובדיקה חיצונית ושקופה: "מועדון הכדורסל הפועל תל אביב דורש שקיפות מלאה וביקורת על רמת השיפוט, בדומה לענפי ספורט אחרים בארץ ובעולם, הכולל דו"ח מפורט אחרי כל משחק ובייחוד במשחקים גדולים. אומרים שהשמש מטהרת הכל - גם השופטים חייבים להיות חשופים לביקורת ולשקיפות על החלטותיהם - ומוטב שנתחיל במשחק הגמר".

לבסוף, דורשים פסילה מיידית של מאירסון משיפוט, לכל הפחות ממשחקיה של הפועל תל אביב.

כמו כן, בימים האחרונים אנשי הפועל תל אביב אספו דוגמאות מהעונה האחרונה, והעלו לרשת סרטונים שמראים טעויות לכאורה של השופט במהלך המשחקים של הקבוצה ובגמר בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully