וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מאוכזב, זה מתסכל לא לנצח במשחק כזה". למה נפסל השער?

עודכן לאחרונה: 19.2.2022 / 22:49

מאמן מכבי פתח תקוה מאוכזב אחרי ה-1:1 מול נתניה: "לפחות במחצית השנייה נראינו כמו שצריך". לם: "משהו קרה לנו בדקות האחרונות"

תקציר מתוקן: מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה ומכבי נתניה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 שלא ממש משרת אף אחת מהן. פטריק טוומאסי כבש ראשון (84), אבובאקר דומביה איזן (87) וקבע את תוצאת המשחק לפני ששער של יובל שדה נפסל בשל נבדל קטנטן בדקה ה-93.

ניר קלינגר מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מאוכזב. קלינגר/ברני ארדוב

מאמן פתח תקוה ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "אני מאוכזב, כי ייצרנו הזדמנויות לגולים, מצבים של אחד על אחד ודני עמוס הציל. זה מתסכל, אבל לפחות אני יכול להגיד שבמחצית השנייה נראינו כמו שצריך וכמו שאני חושב שמכבי פתח תקוה יכולה להיראות. שחקני הרכש נכנסו לכושר ואם נדע לשחק ככה אז נצליח לצאת מהצחנה הזו של המקום האחרון".

על מה שחסר למכבי פתח תקוה אמר המאמן: "מה זו תקופה קשה? מי שמאמן כדורגל צריך לדעת להתמודד עם אתגרים. פעם אתה למעלה ופעם למטה, לקחתי את האתגר הזה באהבה, לא בשביל פרנסה או בשביל בצע כסף אלא כי חשבתי שאני יכול לעשות את השינוי. מודה שזה לקח לי יותר מדי זמן, אבל אנחנו לא פחות טובים גם מקבוצות במרכז הטבלה. אנחנו מחלקים מתנות, עבורנו פורים זה כל השנה, אבל זה מה שיש".

על המשחק נגד בית"ר הוסיף: "זו תקלה. זה משחק שהיה בידיים שלנו ואני עד עכשיו לא מצליח להירדם בגללו. אני חייב לפרגן למכבי נתניה היום, אבל היינו יותר טובים במחצית השנייה".

בלם מכבי פתח תקוה אור בלוריאן: "חסר לנו האופי הזה הרבה העונה. אנחנו שמחים שלקחנו נקודה והראינו אופי. בפעם הבאה אנחנו רוצים את שלוש הנקודות. קשה לנו מאוד להשיג נקודות וניצחונות. הכי חשוב זה להאמין. יש פה חומר שחקנים מצוין וצוות מקצועי, אנחנו מקבלים תנאים מצוינים ואין סיבה שלא נישאר בליגה".

עוד בוואלה!

לאף אחת לא הגיע לנצח: מכבי פתח תקוה ונתניה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"פספסנו ניצחון". לם/ברני ארדוב
השער שנפסל במשחק של מכבי נתניה מול מכבי פתח תקוה. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
השער שנפסל במשחק של מכבי נתניה מול מכבי פתח תקוה/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

מאמן מכבי נתניה בני לם: "פספסנו ניצחון, אבל זה הכדורגל. אנחנו מגיעים לנצח כל קבוצה ובכל מגרש וגם היום ראיתם קבוצה שרוצה לנצח מהדקה הראשונה. משהו קרה לנו בדקות האחרונות ופתח תקוה גם הייתה יכולה להבקיע עוד שער, אז אני מאוכזב מהתוצאה".

לם על פסילת השער: "הודיעו לי מאחורה שהיה גול, אבל אני צריך לראות את זה עוד פעם", אמר על הנבדל, "אבל שיחקנו נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה ורוצה להישאר בליגה ואנחנו רוצים להיכנס לפלייאוף, אבל הפסדנו פה שתי נקודות כי אני חושב שהיינו עדיפים". על פי גורם באיגוד השופטים, "כל מקרה קובעים לפי האיבר שהכי קרוב לקו השער, למעט יד. יש אנך שיורד מכתף של חלוץ, והוא יותר קרוב לשער מאנך שיורד מכף רגל שמאל של המגן".

לם על האווירה במועדון: "הצוות שלי נתנייתי, כל העובדים שלנו נתנייתים ורואים את האהבה שלהם למועדון. גם הקהל עוזב הכל ומגיע לעודד. חבל על התיקו הזה, אבל אני חושב שנהיה בפלייאוף העליון".

קשר נתניה אביב אברהם: "איזה משחק. היה משחק קשה מאוד. אנחנו יוצאים קצת מאוכזבים, אבל עם הפנים קדימה למשחק הבא. קורים דברים טובים בנתניה, אנחנו בתקופה טובה ובאנרגיות טובות. גם על המגרש התוצאות טובות. לא יודע אם מרגישים לחץ של פלייאוף עליון. זו מטרה שסימנו ואנחנו רוצים לעמוד בה. אני חושב שזו מטרה ריאלית".

במחזור הבא תשחק מכבי נתניה מול מ.ס. אשדוד בחוץ, מכבי פתח תקוה תמשיך להילחם על החיים שלה נגד הפועל חדרה בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully