וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקופה הרעה נמשכת: אינטר הופתעה בביתה 2:0 על ידי ססואולו

רספאדורי וסקמאקה הדהימו בסן סירו והאלופה ללא ניצחון בשלושת המחזורים האחרונים. פיורנטינה ניצחה 0:1 את אטאלנטה, 1:1 לוונציה ללא דור פרץ, 1:1 גם בין אודינזה ללאציו

תקציר: נאפולי - אינטר 1:1/ספורט1

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם הפתעה גדולה, כאשר ססואולו ניצחה 0:2 בסן סירו את אינטר. אטאלנטה החמישית הפסידה 1:0 בחוץ לפיורנטינה, לאציו השישית סיימה ב-1:1 אצל אודינזה. דור פרץ לא שותף ב-1:1 של ונציה מול גנואה.

לאוטרו מרטינס שחקן אינטר מאוכזב. רויטרס
מה יהיה? לאוטרו מרטינס/רויטרס

אינטר - ססואולו 2:0

אלופת איטליה ספגה עוד צמד, המשיכה את התקופה הרעה שלה ופספסה הזדמנות להיצמד בפסגה למילאן. מאז ההפסד בדרבי, אינטר גם סיימה בתיקו עם נאפולי ונפרדה כמעט בוודאות מליגת האלופות (הפסד ביתי 2:0 לליברפול במשחק הראשון בשמינית הגמר) והנה עוד מפח נפש בסן סירו, מול קבוצה שידעה להפתיע שם לא מעט בשנים קודמות. בין 2016 ל-2018 היו לססואולו שלושה ניצחונות רצופים במילאנו והערב היא חזרה להדהים את אינטר, אחרי שניצחה באותו מגרש העונה את מילאן ועשתה את זה גם אצל יובנטוס. ג'אקומו רספאדורי ירה בין הרגליים של סמיר הנדנוביץ' כבר בדקה השמינית וג'אנלוקה סקמאקה שחזר גם הוא מהרחקה נגח בחופשיות את השני בדקה ה-26. סטפן דה פריי חשב שצימק בתוספת הזמן, אבל גם השער הזה נפסל בגלל נגיעת יד של ארתורו וידאל. לאוטרו מרטינס סיכם עוד משחק מאכזב וסופר שבעה משחקים ללא שער בליגה .

עוד בוואלה!

לא הביאה את הדרבי: בלוטי וטורינו סחטו 1:1 מיובנטוס

לכתבה המלאה
ג'אקומו רספאדורי שחקן ססואולו חוגג שער. רויטרס
החלוצים חזרו וססואולו חזרה לחייך. ג'אקומו רספאדורי חוגג/רויטרס

פיורנטינה - אטאלנטה 0:1

אחרי שניצחה 1:2 את אולימפיאקוס בליגה האירופית, הקבוצה מברגמו חזרה לסורה ורשמה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון. אגב, מדובר בהפסד חוץ ראשון העונה בליגה, וראשון אחרי 18 משחקים (מאז ההפסד לאינטר במרץ 2021). הסגולים, שהדיחו לאחרונה את הנראזורי מהגביע עם 2:3 דרמטי ברבע הגמר, חגגו שוב על היריבה בזכות שער של קשישטוף פיונטק בדקה ה-56. כעבור חמש דקות נפסל שער שוויון של רוסלן מלינובסקי בטענה לנבדל, ומאמנו ג'אן פיירו גאספריני, שהרבה להתלונן על ההחלטה בפני השופט, הורחק בכרטיס אדום.

מאמן פיורנטינה וינצ'נזו איטליאנו עם קשישטוף פיונטק. Gabriele Maltinti, GettyImages
הסגולים שוב חגגו על אטאלנטה. פיונטק ואיטליאנו/GettyImages, Gabriele Maltinti

ונציה - גנואה 1:1

אחרי ששיחק 12 דקות כמחליף בניצחון המפתיע בטורינו, דור פרץ נותר על הספסל הפעם בתיקו של ונציה בקרב התחתית. תומא הנרי נגח את המארחת ליתרון בדקה ה-13, אבל קיילב אקובאן איזן במבצע נאה בדקה ה-29. גנואה נותרה עם ניצחון בודד העונה (2:3 אצל קליארי במחזור השלישי) ומאז זה התיקו ה-13 שלה לצד 10 הפסדים. ונציה נקודה מעל הקו האדום כעת.

פאולו זאנטי מאמן ונציה. Maurizio Lagana, GettyImages
מאוכזב מהתיקו של ונציה. המאמן פאולו זאנטי/GettyImages, Maurizio Lagana

צפו בתקציר: אודינזה - לאציו 1:1

תקציר: אודינזה - לאציו 1:1/ספורט1

אודינזה - לאציו 1:1

קצת יותר מחודש אחרי שניצחה אותה בגביע בהארכה, לאציו שוב פגשה את הזברטה, וגם הפעם זה הסתיים בשוויון אחרי 90 דקות. ג'רארד דאולופאו סידר למארחת יתרון כבר בדקה החמישית, ועל חסרונו של צ'ירו אימובילה הפצוע חיפה פליפה אנדרסון, שנגח מטווח קצר את שער השוויון בדקה ה-45. לאציו נעצרת אחרי שני ניצחונות 0:3 בליגה, והיא רחוקה ארבע נקודות מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות.

פליפה אנדרסון, שחקן לאציו חוגג. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
חגג, אך זה לא הספיק לניצחון. פליפה אנדרסון/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

המחזור ה-26 יצא לדרך ביום שישי עם 1:1 בדרבי בין יובנטוס לטורינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully