וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש האולסטאר: אייברסון כיכב על הבמה, קנינגהאם "הביא גביע הבייתה"

כוכב העבר עקץ את שאקיל (שסיפק הצהרה מפתיעה), "חימם" את טרייסי מגריידי והוסיף נאום. ה-MVP של המשחק הראשון חגג

דני אבדיה מספר על המפגש עם קריסטאפס פורזינגיס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

סופ"ש האולסטאר החל הלילה (בין שישי לשבת) עם הכוכבים העולים ויסתיים ביום ראשון במשחק הכוכבים עצמו, כאשר הקבוצה מהמערב בראשות לברון ג'יימס תתמודד מול זו מהמזרח בהובלת קווין דוראנט. בהמשך היום צפויים להיערך מספר אירועים במסגרת סוף שבוע האולסטאר, כגון תחרות הסקילס, תחרות השלשות ובסוף גם תחרות ההטבעות המסורתית. משחק האולסטאר עצמו ייערך ביום ראשון כאשר לפניו יתקיים אולסטאר הג'י ליג.

היום נערך אירוע חגיגי אליו הגיעו מספר כוכבי עבר עבר מהגדולים ששיחקו ב-NBA בשנות ה-90 וה-2000 ביניהם שאקיל אוניל, אלן אייברסון וטרייסי מגריידי. שאק חשף כי היו ארבעה שחקנים יריבים שהוא "איפשר" להם להראות את היכולות שלהם במהלך המשחקים נגדו כי "הוא אהב את הצורת המשחק שלהם". הארבעה עליהם דיבר סנטר העבר האגדי הם: אלן אייברסון, טרייסי מגריידי, וינס קרטר וג'ייסון וויליאמס.

אלן אייברסון, שכאמור נכח גם הוא על הבמה, ביטל בהומור את דבריו של שאק, אך לאחר מכן נטל את המיקרופון ונשא דברי מוטיבציה לקהל שהגיע: "לא משנה מה אתם עושים בחיים, אתם חייבים להיות בטוחים בעצמכם. תאמינו בעצמכם". לאחר מכן התפנה התשובה "לחמם" את מגריידי, שכיכב בעבר בין השאר באורלנדו ויוסטון, לגבי העובדה שהוא לא נכלל ברשימת 75 השחקנים הגדולים בתולדות הליגה של האתלטיק: "איך הוא לא ברשימה? מי ערך את ההצבעות? צריך לבדוק אותם".

עוד בוואלה! ספורט

האולסטאר יצא לדרך: קנינגהאם נבחר ל-MVP במשחק הכוכבים העולים

לכתבה המלאה

כאמור, אירוע הכדורסל הראשון של סוף השבוע החגיגי היה משחק הכוכבים העולים, בו ניצחה הקבוצה של ריק בארי את זו אייזאה תומאס 20:25, כאשר קייד קנינגהאם נבחר ל-MVP. הגארד של הפיסטונס הוליך את קלעי קבוצתו עם 5 נקודות להן הוסיף 3 אסיסטים ו-2 ריבאונדים וסיפק שלשה קריטית וחטיפה גדולה שהבטיחה את הניצחון לקבוצתו.

מדובר בפורמט חדש שהוכנס השנה לשבוע האולסטאר, כאשר 12 רוקיז, 12 שחקני שנה שנייה ועוד ארבעה שחקנים מהג'י ליג חולקו לארבע קבוצות שנבחרו על ידי ארבע אגדות NBA - אייזאה תומאס, ריק בארי, ג'יימס וורת'י וגארי פייטון.

לאחר שנבחר ל-MVP אמר קנינגהאם: "זה משמעותי מאוד עבורי. זה המשחק שחיכיתי לו. להתחרות ולהביא את הגביע הבייתה בסוף השבוע של האולסטאר הראשון שלי זה המון עבורי". על הקרב בגמר עם חברו לפיסטונס סאדיק ביי: "היה בינינו טראש טוק במשך כל השבוע. לפגוש אותו בקרב על תואר ואז להשיג את הניצחון - זה יהיה מרגש לחזור לדטרויט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully