וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה חשף: "טוטנהאם דחתה בקיץ ארבע הצעות על קיין"

לפני המשחק עם הספרס (19:30, ספורט1), מאמן מנצ'סטר סיטי סיפר על הניסיונות להחתים את החלוץ: "לא היינו בטוחים לגבי הסגל"

תקציר: נוריץ' - מנצ'סטר סיטי 4:0/ספורט1

כשהיא בכושר נפלא, תארח הערב (שבת) מנצ'סטר סיטי את טוטנהאם במסגרת המחזור ה-26 בליגה האנגלית. האלופה תחפש ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות, בעוד התרנגולים יקוו להפתיע ולקטוע רצף של שני הפסדים. לפני המשחק, מאמן הסיטיזנס פפ גווארדיולה חשף כי במהלך הקיץ דחתה הקבוצה מלונדון לא פחות מארבע הצעות עבור הארי קיין, כאשר טוטנהאם דרשה 150 מיליון ליש"ט עבור החלוץ, סכום שסיטי לא הייתה מוכנה לשלם.

"עכשיו אפשר לספר, כי הולך לנו טוב, אבל באותו זמן לא ידענו", אמר גווארדיולה. "ניסינו להחתים את הארי קיין, אבל טוטנהאם הבהירה שזה לא הולך לקרות. ניסינו פעם אחת, פעמיים, שלוש, ארבע ואז זה נגמר. לא היינו בטוחים לגבי הסגל לפני פתיחת העונה, ואז הפסדנו לטוטנהאם ואחר כך ללסטר במגן הקהילה".

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
אי ההגעה שלו גרמה לחוסר ביטחון אצל אנשי מנצ'סטר סיטי. קיין/רויטרס

על תחושותיו לאור אי ההצלחה להחתים את קיין: "אני אף פעם לא מאוכזב ממה שהקבוצה לא מצליחה לעשות בשוק ההעברות. מעולם לא יצרתי שריפות. כשאנחנו לא מצליחים להגיע להסכמות, אנחנו סוגרים את זה בתוך המועדון".

לגבי הרצונות להחתים את קיין, באלופה עדיין לא ויתרו על האפשרות שהחלוץ יגיע למנצ'סטר, אך אם זה לא יקרה, בסיטי מתכננים לקדם את ג'וליאן אלבארס שהוחתם בינואר האחרון לקבוצה הראשונה. החלוץ משחק כרגע בהשאלה בריבר פלייט.

גווארדיולה התייחס למאמצים להחתים חלוץ: "אנחנו תמיד עובדים, זה אף פעם לא נפסק. אם חמישה שחקנים יבקשו לעזוב, אנחנו צריכים להיות מוכנים". על ג'וליאן אלבארס אמר המאמן: "הוא הבקיע שלושער במשחק האחרון של ריבר. עשינו עסקה מצוינת. השערים שלו מזכירים לי את ג'ימי וארדי. נראה מה יקרה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully