וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ביץ' נגד ההחלטה לפנות את הקהל: "דרבי בלי אוהדים הוא לא דרבי"

פנרבחצ'ה אמנם עלתה לגמר הגביע הטורקי, אך מאמנה התייחס לפינוי האוהדים בשל התפרעות מצד שני המחנות: "ככה זה בכל העולם"

תקציר ה-49:64 של פנרבחצ'ה על גלאטסראיי בחצי גמר הגביע הטורקי/ספורט1

בטורקיה מתקשים להרגע לאחר אירועי הדרבי הסוער אמש (שישי) בחצי גמר הגביע הטורקי. שני מחנות האוהדים, שהתעמתו עוד טרם שריקת הפתיחה, קיללו והשליכו חפצים לפרקט לאורך כל המשחק והדליקו גם אבוקות. בשלב מסוים החליטו השופטים לעצור את המשחק ולרדת לחדר ההלבשה לאחר שהזהירו שלוש פעמים את האוהדים במערכת הכריזה. בצעד חריג הוצאו כל האוהדים מהאולם, ורק כעבור שעה חודש המשחק אל מול יציעים ריקים.

לאחר חידוש המשחק פנר הייתה זו שיצאה מההלם, גברה 49:64 על יריבתה העירונית בדרך לגמר מול אנאדולו אפס. עם זאת, מאמן המנצחת סאשה ג'ורג'ביץ' התייחס בעיקר להחלטה להוציא את הקהל: "דרבי בלי אוהדים הוא לא דרבי. אני יודע שהיו העלבות, אבל ככה זה במשחקי דרבי בכל העולם. צעקות, צרחות... אני מכיר את זה במשך יותר מ-40 שנה שאני בכדורסל המקצועני. אנחנו צריכים לעשות צעד כדי לגרום להם להישאר במשחק".

כאמור, גם כדורסל היה אתמול בחצי הגמר, כאשר מרקו גודוריץ' היה המצטיין של הקבוצה של ג'ורג'ביץ' וסיים עם 20 נקודות. דווין בוקר הוסיף 10 לפנרבחצ'ה, כאשר בצד השני מלו טרימבל בלט בגלאטסראיי עם 16 נקודות, אקס גלבוע/גליל קרי בלקשיר תרם 12 - אך זה לא עזר לגלאטסראי, שסיימה את דרכה בגביע הטורקי.

פנרבחצ'ה תפגוש בגמר את אלופת אירופה אנאדולו אפס, שהביסה 71:96 את דרושפאקה בכיכובו של אקס מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט, שקלע 26 נקודות. שיין לארקין הוסיף 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully