וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוב לוהט": רונאלדו פירגן לשון וייסמן על קטיעת הבצורת

כדורגלן העבר האגדי שמשמש כבעלים של ויאדוליד שמח מה-2:3 על קרטחנה, וגם מהחלוץ הישראלי ששב לכבוש לאחר חמישה משחקים

אנשי ויאדוליד לא הסתירו את שביעות רצונם לאחר ה-2:3 החשוב אמש (שישי) על קרטחנה במסגרת המחזור ה-28 בליגה השנייה בספרד. הסגולים-לבנים שבו למסלול הניצחונות בליגה לאחר שתי תוצאות תיקו, נצמדו לאלמריה שבמקום השני, והתקרבו עד כדי נקודה לפסגה. שון וייסמן שב למסלול הכיבושים לאחר בצורת של חמישה משחקים ללא שער, ואף קיבל פרגון מהבעלים ואגדת העבר הברזילאית רונאלדו בטוויטר.

"עצבים עד הרגע האחרון", כתב רונאלדו בחשבון הטוויטר שלו בסיום הניצחון הדרמטי. "משחק נהדר מצד קרטחנה, אבל החבורה שלנו נלחמה עד הסוף, עד הניצחון. טוני וייה ואנואר טוהאמי עשו את זה, שון וייסמן שוב לוהט והחומה של מאסיפ, יוצא מהכלל".

וייסמן השלים 90 דקות, וכאמור קטע בצורת של חמישה משחקים ללא שער. הישראלי כבש 13 שערים בכל המסגרות במדי ויאדוליד העונה, והיה מעורב ב-14 שערי ליגה (12 שערים + שני בישולים) - הכי הרבה מכל קבוצתו.

אמש כבש וייסמן את השער השני של ויאדוליד. טוני וייה הבקיע כבר בדקה הראשונה עובר ויאדוליד, אך מוחמד דאודה השווה עבור המארחת בדקה השלישית, וייסמן ניצל בישול של נאצ'ו כדי למצוא את הרשת בבעיטה עם רגל שמאל בדקה ה-33. מוחמד דאודה שוב איזן את התוצאה במחצית השנייה (73), אבל המילה האחרונה הייתה של אנואר טוהאמי שכבש את שער הניצחון (81) וקבע 2:3 לוויאדוליד בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully