וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: כך ברצלונה מקווה לפתות את ארלינג הולאנד

ב"ספורט" נכתב כי הקטלאנים מוכנים לשלם את סעיף השחרור של הנורבגי וגם את העמלות הגבוהות שדורשים אביו והסוכן ראיולה, זאת על אף שלפני כן דווח כי הכוכב בדרך לריאל מדריד

תקציר: בורוסיה דורטמונד - ריינג'רס 4:2/ספורט1

המרוץ להחתמת ארלינג הולאנד ממשיך להעסיק את מועדוני הפאר בכדורגל האירופי, וכן את כלי התקשורת ביבשת. הערב (שישי) פורסם ב"ספורט" הקטלאני דיווח על "הדרך שבה ברצלונה מקווה לפתות" את החלוץ הנורבגי, שיעזוב את בורוסיה דורטמונד בתום העונה הנוכחית.

לפי העיתון הברצלונאי, הבלאוגרנה מוכנים לשלם לדורטמונד את סעיף השחרור של הולאנד, שעומד על 75 מיליון יורו, וגם את העמלות הגבוהות שדורשים הסוכן מינו ראיולה והאב אלפי הולאנד בתמורה למעבר. כפי שכבר נכתב, נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה סימן את החלוץ בן ה-21 כמטרה העיקרית לחלון ההעברות בקיץ.

אלא שמעבר לעניין הכסף, שממנו מועדונים אחרים יכולים להציע להולאנד יותר, בארסה מקווה כי הנורבגי ישתכנע לחתום אצלה בשביל האפשרות להיות הכוכב הבכיר ביותר בפרויקט שהחל העונה תחת צ'אבי, ששואף להוביל את הקבוצה בחזרה לצמרת הכדורגל האירופי ולמאבק על זכייה בכל התארים. ב"ספורט" טוענים כי בשאר הקבוצות השואפות לצרף אותו, הולאנד לא יוכל להיות מספר 1 בהיררכיה, בדגש על ריאל מדריד שצפויה להחתים את קיליאן אמבפה לקראת העונה הבאה.

ארלינג הולאנד, בורוסיה דורטמונד. Lars Baron, GettyImages
ברצלונה עוד לא ויתרה עליו. ארלינג הולאנד/GettyImages, Lars Baron

עוד נכתב בדיווח כי למרות הצרות הכלכליות, ברצלונה תהיה מסוגלת להציע להולאנד שכר של 20 מיליון יורו לעונה, בחוזה לחמש שנים, ותוך זמן קצר למועדון יתאפשר להוכיח לשחקן את יכולתו לצאת מהמשבר הפיננסי ולשפר את תנאי השכר של החלוץ.

יש לציין כי מוקדם יותר היום, ב"ספורט" פורסם כי הולאנד דווקא נמצא בדרכו לריאל מדריד, שכבר סגרה את כל התנאים עם השחקן, אביו וראיולה בפגישה שנערכה במונאקו לפני מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully