וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר יונייטד טעתה כשהחזירה את רונאלדו, ותטעה אם תשאיר אותו"

ג'יימי קארגר הוסיף קיסם למדורה: "בלעדיו הקבוצה יותר מאוזנת ומאוחדת". בינתיים גם מגווייר מכחיש מתיחות בינו לבין CR7

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:2 על ברייטון/ספורט1

בתקשורת האנגלית ממשיכים לדון בהרחבה יתרה בנעשה בחדר ההלבשה של מנצ'סטר יונייטד והשדים האדומים לא זוכים ליום אחד של שקט. הסיפור של הימים האחרונים הוא כמובן על שני מחנות בחדר ההלבשה, אחד הוא "המחנה האנגלי" בראשות הארי מגווייר ומרכוס רשפורד, והשני "מחנה רונאלדו".

אחרי ששלשום מרכוס רשפורד הגיב לדיווחים בכעס, כעת הגיע תורו של הארי מגווייר, שפרסם תגובה פומבית בניגוד להרגלו.

"ראיתי הרבה דיווחים לא נכונים על מה שקורה במועדון וזה עוד אחד מהם", צייץ הבוקר הבלם, "אני לא מתכוון להתחיל להעלות פוסטים על כל דבר שכותבים בתקשורת, אבל הפעם הייתי צריך להבהיר את התמונה. אנחנו מאוחדים ומרוכזים במשחק ביום ראשון. תהנו מהיום שלכם".

מנצ'סטר יונייטד עסוקה במאבק עיקש על כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה והשחקנים מנסים להנמיך את הלהבות, אבל אף אחד לא יתפלא אם ההצהרות הללו לא יספיקו. באנגליה סיפרו בימים האחרונים שכריסטיאנו רונאלדו חושק בסרט הקפטן, אבל שזהו כמובן סמל למנהיגות בחדר ההלבשה של הקבוצה.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey/, GettyImages
אין עשן בלי אש? רונאלדו/GettyImages, Alex Livesey/

שחקן ליברפול לשעבר ואחד הפרשנים המובילים באנגליה כיום, ג'יימי קארגר, טען הבוקר: "מנצ'סטר יונייטד טעתה כשהחזירה את רונאלדו בקיץ האחרון והיא תעשה טעות אף גדולה יותר אם היא תשאיר אותו בקיץ הבא. אין עוררין על היכולת שלו גם בגילו, אבל יש פער גדול בינה לבין התרומה הטקטית שלו במציאות הנוכחית".

קארגר הוסיף: "אתם שואלים איפה מנצ'סטר יונייטד הייתה בלי השערים שלו? אז יש לי תשובה: בעונת 2020/21 היא כבשה 121 שערים בכל המסגרות, המספר הכי גבוה שלה מזה 14 שנה. זה קרה בגלל שהיא הייתה קבוצה יותר מאוזנת ומאוחדת מהיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully