וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארקלי בטוח שאמביד ה-MVP, מקגריידי טוען: "יאניס היה מתקשה בעידן שלי"

כוכב פילדלפיה הכניע את אנטטוקומפו בעוד הצגה אדירה, הסביר שגם ההצטרפות של הארדן "לא תעצור אותי", וגם הפרשנים מבינים: הוא הפייבוריט ל-MVP. בינתיים הביקורות על יאניס חוזרות: "המשחק שלו צפוי"

בן סימונס עורך אימון בכורה בברוקלין/מתוך הטוויטר של הנטס

ג'ואל אמביד ממשיך לחכות לג'יימס הארדן, אבל מסתדר בינתיים מצוין לבדו. סנטר פילדלפיה רשם הלילה (בין חמישי לשישי) משחק תשיעי העונה עם 40 נקודות ומעלה, וגבר על יאניס אנטטוקומפו במצ' אפ האישי בדרך לניצחון 120:123 על האלופה מילווקי.

לאמביד היו 42 נקודות, 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ואת המספרים האדירים הללו הוא רשם למרות שהבאקס שלחו אליו שמירה כפולה כמעט לאורך כל המשחק - עוד הוכחה לכך שכל עוד הוא בריא, מחויב ומרוכז, הוא כמעט בלתי עציר.

אמביד הגיע ללפחות 40 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בשניים משלושת המשחקים האחרונים, והפך לשחקן הסיקסרס הראשון שעושה את זה מאז ווילט צ'מברליין.

ואחרי פגרת האולסטאר ג'יימס הארדן אמור לחבור אליו, והשילוב כבר מצית את הדמיון של חובבי הליגה. "ג'יימס השתמש במונח 'זמנים מפחידים'. אני הייתי רוצה שנשתמש במונח 'דקות מפחידות'. אני רוצה שנהיה יחד על הפרקט בכל משחק במשך 48 דקות", אמר. "אני פשוט שמח להיות בריא, ומתרגש מהאפשרות שנהיה בריאים יחד. אני צריך להמשיך לעשות את מה שאני עושה, ואני בטוח ששאר החברים לקבוצה יילכו אחרינו. אנחנו מאוד נרגשים מהמחשבה על מה אנחנו יכולים להשיג השנה".

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס מול שחקני מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו, סרג' איבקה. Stacy Revere, GettyImages
מי ה-MVP? אמביד מול יאניס/GettyImages, Stacy Revere

אמביד הופך משבוע לשבוע לפייבוריט להיבחר ל-MVP, אם יישאר בריא כמובן - דבר לא מובן מאליו כשמדובר בו. לדברי צ'ארלס בארקלי, "אמביד השחקן הכי טוב ב-NBA השנה. אין פה שום ספק, ושום סימני שאלה. דמאר דרוזן הוא השני הכי טוב, ויאניס קרוב אליו. אבל זה הסדר הברור מבחינתי".

יאניס אנטטוקומפו שנתן לאמביד פייט עם 32 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, מבין שיש מי שעדיין מעמיד סימני שאלה לגביו. גם אחרי שזכה ב-MVP פעמיים, גם אחרי שהצעיד הבאקס לטבעת, גם אחרי שקלע 50 נקודות בהצגה היסטורית במשחק על האליפות, יש מי שמפקפק בו. אחד מהם הוא טרייסי מקגריידי, שאמר אתמול (עוד לפני המשחק): "אני חושב שיאניס היה מתקשה לככב בעידן שאני שיחקתי בו. הצבע היה הרבה פחות פרוץ בזמנו", ניתח מקגריידי. "היום הריווח ב-NBA מקסימלי, כולם מסוגלים לקלוע מהשלוש, גם סנטרים, גם פאוור פורוורדים. זה מאפשר ליאניס מרחב פעולה שלא היה לו בזמנו".

לטענתו של מקגריידי, "בתקופה שלי, אם לא יכולת לקלוע מבחוץ, זה היה קשה מאוד להיות כוכב על. המשחק של יאניס די צפוי, בסופו של דבר. בעידן שלי הוא לא היה מעמיד מספרים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully