וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבדה לא נראה בשום שלב כמו שחקן שמכריע משחקים כפי שעשה בעבר"

סלטיק קרובה להדחה מאירופה אחרי הפסד 3:1 לבודו גלימט. מצד אחד נטען כי הישראלי "היה מספיק טוב", אך מנגד נאמר ש"הוא תרם מעט מאוד"

תקציר: סלטיק - בודו גלימט 3:1/ספורט1

כשהיא נמצאת בכושר נהדר, אחרי שהביסה את ריינג'רס בדרך לפסגה בסקוטלנד, וללא הפסדים ב-17 המשחקים האחרונים, סלטיק הגיעה אמש (חמישי) למשחק הראשון בפלייאוף הקונפרנס ליג נגד בודו גלימט מלאת ביטחון. לסקוטים זה משחק בית מול יריבה שלא שיחקה בחודשיים האחרונים, אך הנורבגים הזכירו לכולם שהם אותה הקבוצה שהביסה העונה 1:6 את רומא, ועשו צעד משמעותי לשמינית הגמר עם 1:3 ענק בגלאזגו. גם התוצאה שהתרחשה מוקדם יותר בליגה האירופית, שם היריבה המרה ריינג'רס הדהימה עם 2:4 בחוץ על דורטמונד, לא תרמה למצב הרוח אצל הירוקים.

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Craig Foy - SNS Group, GettyImages
תצוגה מאכזבת לסלטיק. עבדה/GettyImages, Craig Foy - SNS Group

ליאל עבדה, שלוהט בתקופה האחרונה, התקרר מעט והוחלף בדקה ה-59 לאחר שלא הרשים, בעוד ניר ביטון נותר על הספסל במשך כל המשחק. ב"סלטיק סטאר", האתר שמסקר מקרוב את סגנית אלופת סקוטלנד, התייחסו ליכולת המאכזבת של הכוכבים בהתקפה, ביניהם הישראלי: "זו אכזבה גדולה וקשה לשים את האצבע על מה לא עבד. היה את ההרכב החזק ביותר על כר הדשא אבל דברים לא הסתדרו. סלטיק לא הצליחה לכבוש מוקדם, ואחרי שהיא ספגה ראשונה היא רדפה ולא הצליחה לתפוס את בודו גלימט. ליאל עבדה וז'וטה היו מספיק טובים, אך בשום שלב לא נראו כמו שחקנים שמכריעים משחקים כפי שהיו לפני כן".

בידיעה אחרת ב"סלטיק סטאר" נאמר כי "כואב שצריך לציין שוב את המילה 'נאיביות' בהקשר של סלטיק באירופה, כי האנשים השתנו משנים קודמות. הנורות האדומות נדלקו עוד במשחק הליגה מול אברדין ונגד ריית' רוברס בגביע, שני משחקים שסלטיק ניצחה בהם. חלק משחקני המפתח סיפקו תצוגה רעה. ז'וטה היה מאוד אנוכי, עבדה תרם מעט מאוד בכל הנוגע להגבהות והתקשה לשתף פעולה ביעילות עם טום רוגיץ' ויוסיפ יוראנוביץ'".

עוד בוואלה!

בודו גלימט עצרה את הריצה של סלטיק, ניצחון לפרטיזן בלגרד ונאתכו

לכתבה המלאה
ליאל עבדה שחקן סלטיק מול אמל פלגרינו שחקן בודו גלימט. Craig Foy - SNS Group, GettyImages
הנורבגים ניצחו בצדק. עבדה נגד פלגרינו מבודו גלימט/GettyImages, Craig Foy - SNS Group

"דברים לא התפתחו כפי שסלטיק תכננה, בודו גלימט השיגה יתרון מוצדק וכעת זה נראה כמו משימה בלתי אפשרית עבור סלטיק", נכתב ב"סקיי", אמר המאמן אנג' פוסטקוגלו עדיין מאמין שאפשר להפוך את התוצאה: "זה לא נגמר, זו המחצית של ההתמודדות. אף אחד לא יחשוב שאנחנו נוסעים לנורבגיה רק כדי להעביר 90 דקות. זה היה ערב מאכזב מכמה סיבות, אבל זה הכדורגל. כשאנחנו משחקים את הכדורגל שלנו, קשה לנצח אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully