וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו של שון וייסמן: "הוא מודאג מהבצורת, אבל זה יגיע בקרוב"

ריאל ויאדוליד ממתינה בסבלנות שמלך השערים שלה ישוב להבקיע: "מה שחשוב שזה שהוא מגיע למצבים". הערב הישראלי נגד קרטחנה

תקציר: ויאדוליד - בטיס 3:0/ספורט1

ריאל ויאדוליד היא הקבוצה הכי התקפית בליגת המשנה בספרד, או לכל הפות הכי מאיימת. הסגולים-לבנים הם היחידים שחצו את גבול ה-300 איומים על שערי היריבות העונה (319), אבל חוסר הדיוק בעוכריהם.

מהנתונים של הליגה השנייה בספרד עולה שקבוצתו של שון וייסמן זקוקה ל-8.39 ניסיונות בממוצע כדי לשים את הכדור ברשת וזה מציב אותה די רחוק מהיריבות שלה על הכרטיסים לליגה הבכירה.

את אחד התסמינים לחוסר הדיוק בתקופה האחרונה אפשר לזהות במאזן של שון וייסמן. החלוץ הישראלי - שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של המועדון - כבש כבר 11 שערים העונה, אבל לא מצא את הרשת מתחילת ינואר. מדובר בשישה משחקים רצופים, חמישה מהם בליגה.

שחקן ויאדוליד שון וייסמן. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
אולי הערב יעלה ל-12 שערים? וייסמן/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

מאמנו של הישראלי, פאצ'טה, אמר אתמול: "וייסמן מודאג כי הוא לא ניצל את ההזדמנויות שהיו לו במשחקים האחרונים, אבל מה שחשוב שזה שהוא מגיע למצבים. הוא עובד מצוין והשערים שלו עוד יגיעו. אני בטוח שהשער הבא שלו יגיע דווקא במצב שהוא לא מצפה לכבוש ממנו".

הערב (שישי, 22:00) וייסמן שוב יפתח בהרכב של ויאדוליד, כשהיא תתארח אצל קרטחנה למשחק במסגרת המחזור ה-28. הסגולים-לבנים שנחשבים לפייבוריטים להשיג את אחד משני הכרטיסים האוטומטיים ללה ליגה, ינסו לחזור למסלול הניצחונות אחרי שתי תוצאות תיקו. אם ישיגו שלוש נקודות, הם יצמדו לאלמריה שבמקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully