וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס בצרות: אנתוני דייויס ייעדר לפחות חודש

הכוכב שנפצע בניצחון על יוטה סובל מנקע בכף רגלו ומצבו ייבחן מחדש בעוד ארבעה שבועות. בחודש שעבר חזר לאחר שפספס 17 משחקים רצופים

שחקני דנבר נאגטס חוגגים בחדר ההלבשה ניצחון על הווריירס אחרי סל ניצחוןשל מונטה מוריס/חשבון הטוויטר של הנאגטס

העונה המסויטת של לוס אנג'לס לייקרס נמשכת, אפילו כאשר היא מנצחת. הקבוצה המאכזבת מעיר המלאכים גברה בין רביעי לחמישי על יוטה ג'אז, אך איבדה ברבע השני את אנתוני דייויס, ששוב נפצע. מבדיקת ה-MRI שנערכה לשחקן עלה כי הוא סובל מנקע בכף רגל, וכעת הוא יושבת לחודש לפחות.

במהלך המשחק נגד הג'אז, דייויס קפץ, נחת על רגלו של רודי גובר ונאנק מכאבים על הפרקט. לברון ג'יימס חשף כי חברו לקבוצה עזב את האולם על קביים, ולאחר שהתגלה שהוא לא סובל משבר, אובחנה הפציעה שתשבית אותו לתקופה הקרובה. ההיעדרות עלולה להיות ארוכה יותר מחודש, שכן בעוד ארבעה שבועות רק יבחנו מחדש את מצבו. עבור דייויס הפציע מדובר בהיעדרות ארוכה שנייה העונה, לאחר שבדצמבר וינואר פספס 17 משחקים רצופים עקב פגיעה בברכו.

ב-37 משחקים העונה, דייויס מעמיד העונה ממוצעים של 23.1 נקודות, 9.7 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים ב-35 דקות לערב. הלייקרס המדשדשים מדורגים במקום התשיעי במערב עם מאזן 31:27 שלילי, והם רחוקים שישה ניצחונות מדנבר השישית, שנמצאת במקום ממנו מעפילים לפלייאוף בלי להיגרר למשחקי הפלייאין. אם הלייקרס יסיימו במקום התשיעי, ולא יטפסו מקום השביעי או השמיני, הם יאלצו לנצח בשני המשחקים בפלייאין כדי להימנע מהדחה מביכה עוד לפני הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully