וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות מעורבות ואמונה במכבי תל אביב: "אפשר לעבור בבלומפילד"

18.2.2022 / 6:28

השחקנים מרגישים שהיו יכולים להוציא יותר בהפסד 1:0 לפ.ס.וו ("שתי הקבוצות לא היו בשיאן"), קרסטאיץ' העביר מסר עם ההרכב, ונחמיאס קיבל מחמאות למרות חלקו בשער. עכשיו הצהובים יודעים שאסור למעוד בליגה, מחכים לדקות ראשונות מסה, ולוקחים חלק במאמצי השכנוע של זהבי

תקציר ניצחונה של פ.ס.וו איינדהובן 0:1 על מכבי תל אביב בקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב תנחת אחר הצהריים בישראל אחרי ההפסד המינימלי אמש (חמישי) בהולנד לפ.ס.וו איינדהובן ותנסה להתאושש היטב מהטיסות ומהמשחק בקונפרנס ליג, כדי להגיע מוכנה מחרתיים למשחק מול הפועל חיפה בבלומפילד.

ברגשות מעורבים סיימו אמש בקבוצה את המשחק. מצד אחד ההפסד 1:0 הוא למעשה העברת ההכרעה לארץ וזה מה שמכבי תל אביב רצתה לעשות מלכתחילה באצטדיון פיליפס. גם העובדה שאין משמעות יותר לשערי חוץ, עומדת לזכות מכבי תל אביב לקראת המשחק ביום חמישי הבא. מצד שני, התחושות אחרי המשחק היו שאפשר היה להוציא קצת יותר מהמשחק אמש בדמות שער שוויון, למשל. לא שהיו למכבי תל אביב יותר מדי הזדמנויות לכבוש, אבל התחושה היא שהקבוצה עשתה יותר מדי כבוד ליריבה ולא מספיק האמינה בעצמה. על זה דיברו בעיקר השחקנים בתום המשחק, בחדר ההלבשה ובהמשך בבית המלון שם כאמור עשו את הלילה שלפני ההמראה הבוקר.

נוני מדואקה שחקן פ.ס.וו איינדהובן מול מתן בלטקסה שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
במכבי תל אביב יודעים ש"פ.ס.וו שתי רמות מעל הכדורגל הישראלי", ובכל זאת אופטימיים. בלטקסה מול מדואקה/רויטרס

כך או אחרת, בקבוצה מאמינים בגומלין ותהיה להם תמיכה מאצטדיון מלא. למעלה מ-25 אלף כרטיסים כבר נמכרו למשחק וההערכה היא שכל הכרטיסים ימכרו עוד לפני יום חמישי. "אפשר לעבור אותם בתל אביב", אמר אמש שחקן בקבוצה. "פ.ס.וו ברמה אחת אם לא שתיים מעל הליגה בישראל, אבל הכל תלוי במה שנביא למשחק ביום חמישי. ברור שגם הם לא היו בשיא שלהם והיו חסרים להם שחקנים, אבל אנחנו ממש היינו רחוקים מהמקסימום שלנו, כך שיש למה לצפות".

המאמן מלאדן קרסטאיץ' היה מסופק מהתוצאה והודה לשחקנים על המאמץ שהשקיעו. הסרבי לא שיחק על תוצאה ועלה עם סטיפה פריצה וג'ורג'ה יובאנוביץ' יחד. "זו אמירה של המאמן", אמרו אמש במכבי תל אביב. "קרסטאיץ' רוצה להנחיל את האני מאמין שלו וכל עוד הוא יהיה מאמן מכבי תל אביב, המסר שלו לשחקנים יהיה שהקבוצה הזו צריכה ויכולה לנצח בכל משחק ולכן הוא לא יבוא מראש לסגור משחק ולשחק על תוצאה".

עוד בוואלה!

יש תקווה: מכבי תל אביב הפסידה 1:0 לפ.ס.וו איינדהובן

לכתבה המלאה
אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב מול ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. ANP, GettyImages
הכל מתחיל בסמול טוק. זהבי עם סבוריט/GettyImages, ANP

במועדון מצפים שהשחקנים ינקו את עצמם מכל החוויה האירופית ויניחו בצד את הגומלין מול פ.ס.וו בחמישי הבא. "התאמצנו כל כך כדי לצמצם פערים בטבלה ממכבי חיפה ומהפועל באר שבע ואבוי לנו אם נמעד בבית שלנו מול הפועל חיפה", הזכירו בקבוצה כבר אמש. קרסטאיץ' צפוי לתת במשחק מחרתיים דקות ראשונות לבלם ז'וזואה סה. בקבוצה שיבחו את המשחק של עידן נחמיאס למרות שהשער שכבשה פ.ס.וו היה עליו. "אחרי הפתיחה הרעה, עידן היה מצוין עם הרבה עבודה בכדורי הגובה", אמרו במכבי תל אביב על השחקן. מי שנמצא קצת בירידה אחרי שפתח את עידן קרסטאיץ' בסערה הוא עדן שמיר שגם הוחלף במהלך המשחק. הקשר ירד קצת מהאיכות הגבוהה שהציג לפני חודשיים, אבל המאמן עדיין נותן לו קרדיט והולך איתו.

שחקני הקבוצה הרבו לדבר עם ערן זהבי באצטדיון והביעו תקווה שבעונה הבאה ישחק כבר בצהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully