וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאדן קרסטאיץ': "יש סיכוי, בגומלין נשחק פתוח וננסה לעבור שלב"

17.2.2022 / 21:51

מאמן מכבי תל אביב מעודד אחרי ההפסד 1:0 לפ.ס.וו, קניקובסקי: "לא הופתעתי מהיכולת". שמידט בטוח: "זהבי יהיה טוב יותר בשבוע הבא"

תקציר ניצחונה של פ.ס.וו איינדהובן 0:1 על מכבי תל אביב בקונפרנס ליג/ספורט1

יש סיכוי. מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 1:0 לפ.ס.וו איינדהובן במשחק הראשון בנוקאאוט הקונפרנס ליג. הגומלין יהיה בבלומפילד בחמישי, אבל עוד לפני כן הצהובים יפגשו את הפועל חיפה ביום ראשון ואז יוכלו לחזור לחלום על שמינית הגמר באירופה.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. ANP Sport, GettyImages
יש תקווה לקראת הגומלין. קרסטאיץ'/GettyImages, ANP Sport

מלאדן קרסטאיץ' אמר אחרי המשחק: "אני חושב שהיה משחק טוב, אולי במחצית הראשונה נתנו להם יותר מדי כבוד. ספגנו שער קל מדי. זו רק המחצית הראשונה ויש לנו עוד את המחצית השנייה בתל אביב. יכולנו לראות שהיו לנו הזדמנויות במשחק וננסה לנצל אותן במשחק השני. היה משחק טוב, כדורגל טוב ופתוח משני הצדדים. כמו שאמרתי, היה משחק טוב. ציפינו למשחק כזה. הרבה מאבקים טקטים, ציפינו לזה. אנחנו מחכים למשחק הבא ואני חושב שיש לנו סיכוי, ננסה לנצל את זה. במשחק השני נשחק פתוח יותר וננסה לעבור שלב. אני בטוח שיהיה אצטדיון מלא בתל אביב ותהיה תמיכה גדולה, כמו בכל משחק".

קשר הצהובים גבי קניקובסקי הוסיף: "לא הופתעתי מהקבוצה שלי, באנו להשיג תוצאה טובה. 1:0 מאפשר לנו לשחק מול הקהל שלנו ולנסות לעלות, נקווה שנצליח. אנחנו באים לנצח בכל משחק, גם מול קבוצה מהרמות הגבוהות באירופה. בבית נעז יותר ונקווה לנצח. באנו לעשות את העבודה ואני שמח שעשינו יחסית תוצאה טובה. בהתחלה היינו קצת מפוחדים, אולי מהמעמד. לא כל יום באים לאצטדיון כזה ופוגשים קבוצה כזו. לאט לאט זה השתחרר. נצטרך להיות מכבי תל אביב ולשחק עם תעוזה בשבוע הבא. עכשיו חוזרים לליגה וגם שם יש לנו משימות. אנחנו ברצף טוב ורוצים להמשיך אותו".

עוד בוואלה!

יש תקווה: מכבי תל אביב הפסידה 1:0 לפ.ס.וו איינדהובן

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן עם קודי גאקפו, פיליפ מקס. ANP, GettyImages
המאמן בונה עליו לגומלין. ערן זהבי/GettyImages, ANP

רוג'ר שמידט, מאמנה של פ.ס.וו, לא נשמע מוטרד לקראת הגומלין: "זה אתגר, אבל אני לא מודאג. יהיה קשה מול אצטדיון מלא ויריבה קשה שהתגוננה היטב כאן והגיעה למצבים בודדים, אבל יש לנו סיכוי טוב לעבור. במשחקים האחרונים בקושי אפשרנו לאיים על השער שלנו וזה טוב מאוד, ובשבוע הבא גם יחזרו כמה שחקנים".

על ערן זהבי אמר: "בשבוע הבא הוא יהיה יותר טוב. בבית הוא התקשה להותיר רושם מול קבוצתו הקודם. היו לו מעט הזדמנויות, אבל הוא לא היה מושלם בנגיעה האחרונה. הוא עבד קשה עבור בקבוצה, אבל אחרי תקופה בה נעדר בגלל פציעה קשה לחזור מיד לכושר. המשחק הזה יעזור לו לחזור ליכולת הטובה. הוא שחקן מנוסה ואני בטוח שיהיה שם עבור פ.ס.וו בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully