וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסקוטלנד מכינים את הכתר: "האם ליאל עבדה הוא החתמת העונה?"

ב-BBC ערכו כתבה מקיפה על שחקן סלטיק. רוטנשטיינר דיבר באריכות: "נכונה לו קריירה מזהירה. ההתאלקמות שלו הפתיעה אותי"

תקציר ניצחונה של סלטיק 2:3 על בטיס בליגה האירופית/ספורט1

ליאל עבדה נמצא כנראה בכושר הטוב בקריירה הקצרה שלו והבוקר (חמישי) תהו ב-BBC סקוטלנד "האם הוא החתמת העונה?". שחקן הכנף הישראלי סחט מחמאות ונכתב עליו: "שחקני כנף פרודוקטיביים עם יכולת לכבוש שערים, הם מצרך מבוקש בכדורגל המודרני".

"ליאל מאוד הצליח בליגה הישראלית והראה הרבה פוטנציאל", אמר מאמן נבחרת ישראל עד לא מזמן, וילי רוטנשטיינר. ב-BBC ריאיינו את האוסטרי שהעניק לעבדה את הופעת הבכורה במדים הלאומיים והוא הוסיף: "הזמנתי אותו לנבחרת הבוגרת כי ידעתי שזה יעזור לו למצוא קבוצה בחו"ל ורציתי לעזור".

רוטנשטיינר המשיך: "היה לי ספק קל לגבי המעבר שלו לסלטיק בגלל שאני מכיר את הכדורגל בליגה המקומית. שיחקנו נגד נבחרת סקוטלנד כמה פעמים בשנים האחרונות, הכדורגל שם מאוד קשוח ופיזי. המימדים והגיל הצעיר של ליאל קצת הדאיגו אותי, לא הייתי משוכנע לחלוטין בנוגע להתאקלמות שלו. אבל הוא התמודד עם זה באופן נפלא".

האוסטרי סיכם: "לליאל יש הכול. הוא מהיר, הטכניקה שלו מצוינת, יש לו דריבל נפלא ואינטליגנציית משחק מאוד גבוהה. הוא עובד קשה ונכונה לו קריירה מזהירה".

ליאל עבדה שחקן סלטיק חוגג שער. Alan Harvey - SNS Group, GettyImages
40 הופעות בכל המסגרות - יותר מכל שחקן אחר בסלטיק. עבדה/GettyImages, Alan Harvey - SNS Group

המספרים של עבדה בעונה הראשונה שלו בסלטיק פנטסטיים, גם אם מדובר בליגה לא חזקה. הוא רשם 40 הופעות בכל המסגרות - יותר מכל שחקן אחר בקבוצה - ובהן כבש 14 שערים ובישל 11 נוספים.

סלטיק נמצאת במומנטום נהדר, עם 16 ניצחונות מ-17 המשחקים האחרונים ו-9 ניצחונות רצופים בכל המסגרות - כאשר לעבדה חלק בכיר בפורמה המוצלחת. הערב (22:00, ספורט4) סגנית אלופת סקוטלנד תארח את בודו גלימט בקונפרנס ליג ותבקש להמשיך ברצף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully