וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששבר את גולדן סטייט, יוקיץ' הוכיח למה "הוא השחקן הכי טוב בליגה"

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 10:16

דנבר ניצחה את הווריירס מסל ניצחון של מונטה מוריס, אבל הגיבור שוב היה יוקיץ', שקיבל מחמאות גם מסטיב קר. ומה יהיה עם גולדן סטייט המאכזבת? קר וסטף לא מודאגים

שחקני דנבר נאגטס חוגגים בחדר ההלבשה ניצחון על הווריירס אחרי סל ניצחוןשל מונטה מוריס/חשבון הטוויטר של הנאגטס

גולדן סטייט רצתה לצאת לפגרת האולסטאר במגמה חיובית אחרי הרצף המאכזב שלהם לאחרונה, אבל הבוקר (חמישי) הווריירס הפסידו 117:116 בבית לדנבר, מסל ניצחון אדיר של מונטה מוריס. גולדן סטייט איבדה יתרון בטוח ברבע האחרון ואיפשרה לדנבר לבצע מהפך, סטפן קרי החזיר את היתרון לקבוצתו עם סל קשה ועבירה וקבע 114:116 לווריירס כשנותרו 4.9 שניות לסיום, אבל במהלך האחרון הכדור הלך לניקולה יוקיץ', סטף התקרב אליו בניסיון לתת עזרה בהגנה על האיש הגדול, הסנטר מצא את מונטה מוריס בפינה חופשי - ומוריס קבר את שלשת הניצחון. "הוא עשה קליעת קלאץ'", אמר קרי על מוריס, "הדבר האחרון שאתה יכול לעשות במצב כזה הוא לאפשר ליריבה לקלוע שלשה".

עם כניסתו לחדר ההלבשה של הנאגטס, מוריס זכה לקבלת פנים חמה עם בקבוקי מים שנשפכו על ראשו - אבל לכולם ברור מי הכוכב. ניקולה יוקיץ' נתן עוד משחק אדיר, ומעבר לאסיסט למהלך המנצח, סיים עם 35 נקודות, 17 ריבאונדים ו-8 אסיסטים בסך, שהזכירו למה הוא נחשב לאחד הטובים בליגה. "האמת שרציתי להיכנס לצבע ולזרוק קליעת וו", אמר יוקיץ' על המהלך האחרון, "אבל ראיתי את סטף, והוא ניסה לעזור קצת בהגנה, ומונטה היה חופשי לחלוטין, אז החלטתי למסור".

שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ'. C. Morgan Engel, GettyImages
ווינר אמיתי. יוקיץ'/GettyImages, C. Morgan Engel

סטיב קר החמיא לאיש הגדול. "הוא ה-MVP המכהן", אמר מאמן הווריירס, "ברבע האחרון הוא פשוט קלע בכל הכוח ותקף את הסל. ההגנה שלנו הייתה הרבה יותר טובה, אבל יוקיץ' פשוט לקח פיקוד על המשחק". גם מוריס ידע להעריך את המהלך של חברו. "הוא כל כך לא אנוכי", אמר על יוקיץ', "זה רק מראה כמה ביטחון יש לו בנו. לא רק בי, אלא בכל הקבוצה".

מאמן דנבר מייק מאלון מר: "כולם באולם ידעו שהכדור יילך לניקולה, וזה מה שהופך אותו לשחקן גדול. אנחנו הולכים אליו בשניות האחרונות כדי שיקלע סל, אבל הוא גם יודע שהוא ימשוך את ההגנה, וזה מה שהופך אותו, מבחינתי, לשחקן הכי גדול בליגה".

עוד בוואלה!

סל ניצחון דרמטי לדנבר על גולדן סטייט, דייויס נפצע בניצחון הלייקרס

לכתבה המלאה
סטפן קרי מול ג'ף גרין, גולדן סטייט מול דנבר נאגטס. רויטרס
עוד אכזבה. קרי/רויטרס

עבור גולדן סטייט זה היה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, ומי שנראתה כמועמדת הבכירה לאליפות לפני כמה שבועות, והתעודדה מהחזרה של קליי תומפסון למגרשים, צמא לפגרת האולסטאר בתחושה מעט מדכדכת.

אבל קר לא מודאג. "קבוצתו עדיין במאזן 17:42, במקום השני במערב, בעמדה נוחה להמשך, מציגה יכולת טובה. "אני מרוצה מאוד מהמקום שבו אנחנו נמצאים", אמר קר, "אני מאושר מהיכולת שהפגנו, מאושר מהמקום שבו אנחנו נמצאים". עם זאת הוא הבהיר שהוא "מאוכזב" מהרצף האחרון והודה ש"אני הולך להתייסר על כמה דברים שעשינו במשחק הזה". גם סטף מסופק: "זה הפסד כואב, ומאכזב לצאת ככה לפגרה, אבל אני אוהב את הדרך שבה שיחקנו הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully