וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה המשתפר קלע 14 נקודות, וושינגטון נכנעה לאינדיאנה

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 6:36

הישראלי רשם משחק רביעי רצוף בדאבל פיגרס והוסיף 7 ריבאונדים ב-32 דקות, אבל הוויזארדס הפסידו 113:108 ואיפשרו לפייסרס לקטוע רצף של שבעה הפסדים. בסיום אנדיאנה הודיעה: תומפסון שרק הגיע כבר עובר לשיקגו

דני אבדיה מספר על המפגש עם קריסטאפס פורזינגיס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון ממשיכה לקרטע גם אחרי הטריידים, והבוקר (בין רביעי לחמישי) הוויזארדס ספגו הפסד רביעי בששת משחקיהם האחרונים כשנכנעו 113:108 לאינדיאנה. הפייסרס, מנגד, הצליחו לקטוע רצף של שבעה הפסדים רצופים, הארוך ביותר שלהם העונה, ויצאו לפגרת האולסטאר בתחושה חיובית. הוויזארדס ירדו למאזן 31:26 והם רחוקים 1.5 משחקים מהמקום העשירי שמוביל לפליי-אין.

דני אבדיה ממשיך לקבל יותר דקות, מחזיק יותר בכדור וזורק יותר לסל: הלילה הישראלי סיים עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים מול אינדיאנה, ואבדיה משלים כבר משחק רביעי ברציפות עם מספר דו ספרתי של נקודות. הלילה הוא קלע 5 מ-11 מהשדה, כולל 2 מ-5 מהשלוש (ו-2 מ-2 מהעונשין), הוסיף גם 2 אסיסטים וחסימה אחת ב-32 הדקות שלו על המגרש (רק שלושה שחקנים בוויזארדס שיחקו יותר), אבל מנגד, אבדיה גם רשם כמה החטאות מקרוב, כולל ליי-אפ בהתקפה מתפרצת. בדקות שלו על המגרש, מאזן הפלוס/מינוס שלו עומד על 4+.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול אינדיאנה פייסרס. GettyImages
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול אינדיאנה פייסרס/GettyImages
אושיי ברסט, שחקן אינדאינה פייסרס מול דני אבדיה. רויטרס
אושיי ברסט, שחקן אינדאינה פייסרס מול דני אבדיה/רויטרס

קייל קוזמה בלט בויזארדס, עם 26 נקודות (9 מ-27 מהשדה), 15 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. קונטביוס קולדוול פופ קלע 27 עם 5 מ-8 מהשלוש. קריספטס פורזינגיס עדיין לא שותף בגלל פציעה בברך, ולא צפוי לשחק גם מחר בלילה מול ברוקלין. קוזמה נשאל בסיום על אבדיה וההחטאות שלו, ואמר: "צריך לדבר עליי, ועל הגזיליון לייאפים שהחטאתי. אני חושב שדני היה טוב הלילה".

מנגד, אינדיאנה הוליכה כבר ב-13 הפרש ברבע השלישי, וושינגטון הצליחה לצמק לנקודה ברבע האחרון, אבל דאנק של אושיי ברסט עזר למארחים (40:20) לסגור סיפור. טייריס האליברטון קלע 21 נקודות וחילק 14 אסיסטים, וטריסטן תומפסון קלע שיא עונתי של 17 נקודות, אבל מיד עם סיום המשחק התברר שתומפסון, שרק הגיע מסקרמנטו - כבר עוזב לשיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully