וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא מוותרת: מכבי ראשון לציון הפתיעה את הפועל חיפה בבית

נועלת הטבלה גברה 93:101 על המדורגת רביעית ורשמה ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים. בראון, ווטסון והולוואי בלטו

10 מהלכי השבוע בליגה הספרדית/ספורט1

מכבי ראשון לציון עדיין לא מוכנה לוותר על הסיכוי לשרוד עונה נוספת בליגת העל. מספר ימים לאחר עזיבתו של היו"ר יצחק פרי, הקבוצה מעיר היין רשמה הערב (רביעי) את ניצחונה השני בשלושת משחקי הליגה האחרונים והרביעי בסך הכל העונה, כאשר גברה בביתה 93:101 על הפועל חיפה.

שחקניו של דרור כהן נהנו מערב התקפי מוצלח והראו נחישות גדולה מהפתיחה. לאחר רבע ראשון צמוד יחסית, מכבי ראשון לציון פתחה פער דו ספרתי שהגיע בשיאו ל-16 נקודות, ובמחצית השנייה הדפה ניסיון קאמבק של הפועל חיפה, שהתקרבה למינוס 5 בלבד, אבל נעצרה שם ובסופו של ערב איבדה רצף של שלושה ניצחונות.

ביום ראשון שתי הקבוצות ייפגשו עם פיינליסטית בגביע המדינה: הכתומים יארחו את הפועל תל אביב, בעוד הפועל חיפה תשחק בבית נגד בני הרצליה.

מאמן מכבי ראשון לציון דרור כהן עם עוזרו אלון שטיין. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
ניצחון חשוב במאבק נגד הירידה. דרור כהן/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

קלעו למכבי ראשון לציון: אנתוני בראון 20, מוריס ווטסון (9 ריבאונדים) וטו הולוואי (3 חטיפות) 18 כל אחד, נתנאל ארצי וטו הולוואי (5 אסיסטים, 3 חטיפות) 17 כל אחד, דיימון סימפסון 14 ו-5 חטיפות, קיילב ווסון 7, גיא פלטין 6, ניב בלול 1.

קלעו להפועל חיפה: גרגורי ורגאס 20, 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, קאדים אלן 18 ו-10 אסיסטים, סקוטי ג'יימס 15, עמית שמחון 1 ו-וויל ריימן 11 כל אחד, ג'יימס דיקי 9 ו-7 ריבאונדים, ספנסר וייס 6, איגור נסטרנקו 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully