וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סילבר: "החוק שמונע מקיירי אירווינג לשחק לא ממש הגיוני"

הקומישינר של ה-NBA התייחס לפקודה שמונעת מגארד הנטס לשחק בבית: "אם היא נועדה להגן, מוזר ששחקני חוץ לא מחוסנים רשאים לשחק". וגם: דעתו על ריבוי מעברים של כוכבים

דני אבדיה מספר על המפגש עם קריסטאפס פורזינגיס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

אחד הסיפורים הגדולים שמלווים את העונה הנוכחית ב-NBA הוא סירובו של קיירי אירווינג להתחסן. הכוכב של ברוקלין נטס אינו השחקן היחיד בליגה שלא מחוסן, אך בשל החוקים במדינת ניו יורק האוסרים על תושבי המדינה הלא מחוסנים להשתתף במשחקים, אירווינג לא יכול לקחת חלק במשחקי הבית של הקבוצה. לעומת זאת, שחקנים לא מחוסנים של קבוצות אורחות כן רשאים לעלות על הפרקט. הקומישינר של ה-NBA, אדם סילבר, התראיין היום (רביעי) ל-ESPN והביע את דעתו בעניין.

קיירי אירווינג שחקן ברוקלין נטס. רויטרס
החוק ישתנה בקרוב? אירווינג/רויטרס

"מה שמוזר בחוק הזה בעיניי הוא שהוא תקף רק לשחקני הקבוצה הביתית. אם המטרה של החוק היא להגן על האנשים שנמצאים באולם, אין ממש היגיון בכך ששחקן חוץ שלא מחוסן יכול לשחק בעוד שחקן בית לא יכול".

סילבר ציין כי הליגה רצתה לחייב את השחקנים להתחסן, אך איגוד השחקנים סירב לכך. למרות זאת, הקומישינר הדגיש כי למעלה מ-97% מהשחקנים הליגה מחוסנים, כאשר מרבית מהם אף חוסנו במנה השלישית.

"הדעה שלי היא שאנשים צריכים להתחסן ולקבל את המנה השלישית. אני יכול לדמיין תרחיש לפיו ראש העיר החדש אריק אדאמס, שלא היה בתפקיד כאשר הפקודה הזו נכנסה לתוקף, יחליט לשנות אותה ויגיד שאין עוד צורך בחובת התחסנות, בטח כאשר מדובר בחובה לשחקנים מקבוצת הבית בלבד".

כזכור, אירווינג הושבת על ידי הנטס בחודשיים הראשונים של העונה מתוך תקווה שיימצא פתרון לסוגייה שלו, אך מאחר שלא הושג פתרון, הוחלט להחזירו וכעת הוא משחק במשחקי חוץ בלבד.

עוד בוואלה!

50 נקודות, וזה הנתון השולי: אנטטוקומפו הוכיח למה הוא "מהגדולים אי פעם"

לכתבה המלאה
קומישינר ה-NBA אדם סילבר. Tom Pennington, GettyImages
זמנים השתנו. סילבר/GettyImages, Tom Pennington

ברוקלין עלתה על סדר היום פעם נוספת בשבוע החולף כאשר ג'יימס הארדן עבר בטרייד לפילדלפיה בתמורה לחבילה שכללה את בן סימונס המנודה. סילבר התייחס לשינוי שחל בליגה בשנים האחרונות, כאשר הוא נזכר במנטרה של קודמו בתפקיד, דייויד סטרן, שאמר: "כשאתה אומר לארי בירד אתה חושב על בוסטון, כשאתה אומר מג'יק ג'ונסון אתה חושב על הלייקרס וכשאתה אומר מייקל ג'ורדן אתה חושב על הבולס".

"אלה זמנים אחרים", הסביר סילבר, "הנתונים מראים שמעבר של סופרסטארים הוא לא בהכרח דבר רע כי הוא מאפשר לסיטואציות רעות להיפתר. עם זאת, מעבר של שחקנים חופשיים שונה לחלוטין משחקנים שדוחפים לעבור בטרייד כאשר הם תחת חוזה, המצב השני הוא לא טוב לליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully