וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' שוקל שינוי מערך והצבת יובאנוביץ' בחוד נגד פ.ס.וו

16.2.2022 / 19:43

מכבי תל אביב בהכנות אחרונות למשחק בקונפרנס ליג (חמישי, 19:45, ספורט3). המאמן יעבה את החלק האחורי, פריצה עשוי לפנות את המקום בחוד. ייני: "בשביל משחקים כאלה אנחנו בכדורגל". ההולנדים במצוקת בלמים, זהבי צפוי לפתוח בחוד

שלב הנוק אאוטהסתיים17/02/2022
פ.ס.וו איינדהובן
  • גאקפו (11)
0
    מכבי תל אביב
    תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 3:2, שער ניצחון דרמטי ליובאנוביץ'/ספורט1

    מכבי תל אביב נחתה היום (רביעי) בהולנד לאחר טיסת שכר של כ-5 שעות לקראת משחקה מחר מול פ.ס.וו איינדהובן, למזג אוויר מעונן וגשום. הקבוצה יצאה לבית מלון בעיר ומשם לאיצטדיון פיליפס בו נערכו מסיבת העיתונאים והאימון המסכם לקראת המשחק הראשון של שלב הנוקאאוט (חמישי, 19:45, ספורט3).

    מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' לא מרים ידיים ובאסיפות שקיים עד כה, דירבן את השחקנים להשיג תוצאה איכותית ושידר להם כי זה לא בלתי אפשרי לעבור את ההולנדים. קרסטאיץ' צפוי לעשות שינוי אחד לפחות בהרכב לעומת זה שפתח בדרבי ונראה כי יעבה את קו ההגנה שלו בשחקן נוסף על חשבון אילון אלמוג.

    אפשרות נוספת היא שהמאמן יעלה עם ג'ורג'ה יובאנוביץ' במקום סטיפה פריצה. החלוץ הסרבי עדיין לא פתח בהרכב ובשני המשחקים בהם עלה מהספסל כבש. המאמן שוקל ברצינות לעלות איתו הפעם ב-11.

    שחקן מכבי תל אביב אילון אלמוג. ברני ארדוב
    יפנה את מקומו לשחקן הגנה. אלמוג/ברני ארדוב

    "פ.ס.וו קבוצה טובה מאוד עם סגל חזק, אלה החיים בכדורגל - אי אפשר לבחור יריבה", אמר קרסטאיץ' במסיבת העיתונאים, "אני מצפה שהשחקנים שלנו ימשיכו לשחק באותו הקצב כמו במשחקים האחרונים. אנחנו מכבדים את היריבה, אבל טסנו לכאן כדי להשיג תוצאה טובה. זו הפילוסופיה שלי, ננסה לנצח כל יריבה, לא רק נגד פ.ס.וו. אני בטוח שהשחקנים יודעים היטב למה לצפות, הם מוכנים".

    הקפטן שרן ייני הוסיף: "זו הסיבה שאנחנו משחקים כדורגל, כדי לבוא למגרשים כאלה מול קבוצות כאלה. אנחנו רוצים לאתגר את עצמנו כל הזמן כדי לראות עד כמה אנחנו טובים. אנחנו יודעים שהם קבוצה טובה, אבל באנו להילחם ולהראות מי אנחנו".

    על ערן זהבי אמר ייני: "הוא חבר טוב, כולם מעריכים אותו מאוד, מאחלים לו את הטוב ביותר חוץ מבמשחקים נגדנו. רוצים שיכבוש הרבה שערים, אבל לא נגדנו. הוא מכיר אותנו טוב, בטוח שהוא סיפר בפ.ס.וו מי אנחנו ומה אנחנו עושים".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

    בשיתוף zap doctors
    שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
    מכבי מוכנה לזהבי, וזהבי מוכן אליה. ייני/אריאל שלום

    בפ.ס.וו לוקחים ברצינות את הקונפרנס ליג. ויניסיוס, איברהים סאנגרה ואוליבייה בוסקאלי אמנם יחמיצו את המשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים, אבל הקבוצה מקווה להעמיד הרכב חזק, כולל ערן זהבי ונוני מדואקה.

    מלבד המורחקים, פ.ס.וו תצטרך להסתדר גם בלי הפצועים מקסי רומרו, ריאן תומאס ואנדרה רמאליו. להולנדים יהיו רק שני בלמים טבעיים בסגל והמאמן רוג'ר שמידט אמר במסיבת העיתונאים: "כשדברים כאלה קורים, חייבים להיות יצירתיים".

    המאמן הגרמני הוסיף: "זה די חריג עבורנו להיות במפעלים אירופיים בינלאומיים בשלב הזה של העונה. היו לנו הרבה משחקים העונה, סבלנו מהרבה פציעות, אבל כרגע הקבוצה בכושר די טוב. עכשיו הגיע הזמן שלנו להיות במיטבנו, ונתחיל מול מכבי". האם פ.ס.וו מכוונת לגמר? "כמובן", אמר שמידט, "יש לנו סיכוי".

    משחק הגומלין ייערך ביום חמישי הבא (24 בפברואר) בשעה 19:45 באצטדיון בלומפילד.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully