וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד סלאם תל אביב בג'ודו ייפתח בחמישי: "אין אווירה כזו שום תחרות בעולם"

16.2.2022 / 12:00

הנציגים הישראלים, שחלקם לא התחרה מאז האולימפיאדה, מתרגשים לקראת העלייה למזרן בהיכל שלמה: "הקהל ידחוף אותנו"

קבלת הפנים של נבחרת הג'ודו הישראלית אחרי טוקיו 2020/צילום: ניר אהרונסון

הולכות ונשלמות ההכנות לגרנד סלאם ת"א בג'ודו שיצא לדרך מחר (חמישי) בהיכל קבוצת שלמה בת"א. התחרות, בה יתחרו כ-300 ספורטאים מרחבי העולם, תתקיים למול אולם מלא, כאשר כמעט כל הכרטיסים נמכרו, וזאת לאחר שבשנה שעברה התחרות התקיימה ללא קהל.

כל הכרטיסים לקרבות הגמר בימים שישי ושבת אזלו. לקרבות המוקדמות של שבת נותרו כ-200 כרטיסים, ואילו לקרבות לקרבות המוקדמות של שישי נותרו כרטיסים בודדים. היום בצהרים תתקיים ההגרלה לקראת התחרות ואחריה מסיבת העיתונאים הרשמית.

היכל שלמה, דרייב אין, לקראת גרנד סלאם תל אביב בג'ודו. היכלי הספורט, אתר רשמי
היכל שלמה, דרייב אין, לקראת גרנד סלאם תל אביב בג'ודו/אתר רשמי, היכלי הספורט

קפטנית נבחרת הנשים שירה ראשוני שתתחרה במשקל 48 ק"ג: "אני מתרגשת מאוד לחזור להתחרות בארץ, ויש לי זיכרונות מאד טובים מהתחרות הזו. עבורי זו תחרות ראשונה בשנת 2022 ואני מקווה להצליח להביא את היכולות מול הקהל הכי טוב בעולם".

תמנע נלסון לוי: "אחרי תקופה ארוכה אני מחכה כבר לחזור להתחרות פה בארץ עם הקהל הביתי החם והאוהב, באחת התחרויות היוקרתיות". גפן פרימו: "אני מתרגשת להתחיל את עונת התחרויות של 2022 בגראנד סלאם בתל אביב. זה לא סוד שאני מאוד אוהבת תחרויות עם קהל, ואין יותר טוב מהקהל הביתי שבא לעודד אותנו כאן, שנה אחרי שנה".

טל פליקר: "אישית אני מאוד אוהב להתחרות בארץ. חצי שנה הייתי מחוץ למעגל התחרויות, ועכשיו חזרתי. הקהל ידחוף אותנו. אוירה כמו שיש בת"א, אין בשום תחרות בעולם". טוהר בוטבול: "אני מאוד שמח לחזור לסבב התחרויות לאחר חצי שנה בערך מאז האולימפיאדה בטוקיו, ועוד יותר שמח שזה קורה כאן בארץ עם הקהל הישראלי שלנו". ברוך שמאילוב: "התחושה העיקרית שאני מרגיש היא הגעגוע להתחרות, אני כבר מחכה לעלות למזרון להינות ולתת את הלב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הפודיום לקראת גרנד סלאם הג'ודו בתל אביב. שלום ענסי, צלמונלה,
הפודיום לקראת גרנד סלאם הג'ודו בתל אביב/שלום ענסי, צלמונלה

מאור בנימיני, מנכ"ל חברת היכלי הספורט: " חברת היכלי הספורט שמחה להמשיך ולהיות הבית של אירועי הספורט והתרבות הבינ"ל הנערכים בישראל. זוהי השנה החמישית שעיריית ת"א והיכל קבוצת שלמה מארחים עם איגוד הג'ודו סבב של אליפות אירופה, גרנד סלאם או גרנד פרי. אני מודה לאיגוד הג'ודו על האמון ומקווה שבדחיפת הקהל שימלא בימים הקרובים את ההיכל נראה הרבה מדליות ישראליות. בהצלחה!".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully