וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם נגד כולם" בבני יהודה: הבעיות על המגרש, בחדר ההלבשה ומחוץ למועדון

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 12:23

השחקנים מפולגים, היכולת חלשה, הבעיה המקצועית לא נפתרה, הרכש תמוה והספונסרים רק עושים בלגן. בני יהודה יותר קרובה לליגה א' מאשר ללאומית

תקציר: בני יהודה - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

1. ייאוש - כך אפשר להגדיר את התחושה העיקרית אצל אנשי בני יהודה, אוהדיה ושחקניה, אחרי ההפסד אתמול 1:0 להפועל רעננה שקירב את הקבוצה מרחק שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום והרחיק אותה מאוד מתמונת העלייה לליגת העל. בקבוצה סופרים כבר חמישה הפסדים רצופים ואם מישהו דמיין שהקבוצה תטייל לליגת העל הוא התבדה ועוד עלול למצוא אותה בעונה הבאה מטיילת במחוזות לא מוכרים בליגה א'.

עוד לפני הצד המקצועי, שחקנים בקבוצה מעידים שחדר ההלבשה "חלש ופגיע", וגם זה בלשון המעטה. "האמת שכולם נגד כולם", אמר אחד משחקני הקבוצה, "כל הזמן יש האשמות ואין את הביחד. אף אחד מאיתנו לא מצליח ללכד ורואים את זה גם על המגרש". כשמדובר על חוסר הלכידות לא מדובר עדיין על מחנאות אך שחקנים בבני יהודה מעידים שאחרי כל משחק ישנן האשמות הדדיות: "למרות שיש בסגל שחקנים מנוסים מאוד, חדר ההלבשה רחוק מלהיות מלוכד".

אך כמובן שמעל הכל העניין המקצועי הוא זה שמדאיג את ראשי המועדון. זה לא רק ההפסדים, אלא גם העובדה שהקבוצה כלל לא מגיעה למצבים תוך כדי משחק. "אין בעיה שמפסידים אבל יש בעיה עם הדרך", אמר גורם המקורב מאוד לראשי המועדון, "לא הגענו למצב אחד רציני כבר כמה משחקים. ככה לא רק שאי אפשר לעלות ליגה, אי אפשר לנצח".

דן מורי, בן רייכרט שחקני בני יהודה מאוכזבים. אריאל שלום
כלום לא הולך/אריאל שלום
ניסו אביטן מאמן בני יהודה. רויטרס
הבעיה לא הייתה רק המאמן/רויטרס

2. לפני כשבועיים הודיעו בבני יהודה שהמאמן יוסי אבוקסיס יסיים את דרכו. ההודעה על אבוקסיס אולי הפתיעה אנשים מבחוץ אך מי שמעורה בענייני המועדון לא היה מופתע כלל. בחודש שקדם לכך הופעלו על הבעלים ברק אברמוב לחצים גדולים לפטר את אבוקסיס. אברמוב, שנחשב לחבר קרוב של המאמן וכזה שמעריך אותו מאוד, סירב - אך ספונסרים שמשקיעים כסף במועדון ומקורבים אחרים המשיכו בלחץ וטענו שאבוקסיס חייב לסיים את דרכו.

הלחצים מהספונסרים נבעו בין היתר גם בגלל מתיחות קשה בין כמה מהשחקנים הבכירים לאבוקסיס וההערכה הייתה שכאשר המאמן יעזוב אותם שחקנים ייקחו את המושכות ויצעידו שוב את הקבוצה למעלה. בפועל אבוקסיס עזב וניסו אביטן הגיע, אך הקבוצה ממשיכה להידרדר. "אם מישהו חשב שיוסי הוא הבעיה הוא קיבל הוכחה שלא", אמר גורם בכדורגל הישראלי, "יש הרבה דברים רעים מסביב למועדון שמשפיעים גם על המגרש. חשוב שכולם יעזבו את הכל ויתחברו רק כדי שהקבוצה תצליח כי זה מועדון חשוב מאוד לכדורגל הישראלי".

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. אריאל שלום
משהו חייב להשתנות. אברמוב/אריאל שלום

3. אם מחפשים עוד דוגמה לבעייתיות בבני יהודה אפשר למצוא אותה בחלון ההעברות. לזכות הבעלים ייאמר שהוא החליט אכן להשקיע ולהביא שחקנים אך בקרב השחקנים יש לא מעט שתוהים למה דווקא קשר יצירתי לא הגיע. "הביאו את לוסיו שעד עכשיו לא מראה כלום", אמר אחד מהשחקנים בקבוצה, "ובמקביל אין אף אחד שיכניס כדורים לגול".

גם עמית זנטי ששוחרר מהמועדון יכול לסמן את הבעייתיות. השחקן שלא הצליח להשתלב לא שיחק בתחילת העונה והקבוצה פתחה לא טוב, אלא שאז הוא נכנס קצת לעניינים, בני יהודה עלתה לצמרת ואז כשמצא עצמו בחוץ שוב החלה הידרדרות. כעת זנטי שחקן חופשי ללא קבוצה עד סוף העונה בעוד שבבני יהודה יכלו להשתמש בו. "בשורה התחתונה הכל כאן די הרוס ורק אנחנו השחקנים נצטרך לתקן את זה. חייבים להפסיק עם ההאשמות, להתאחד את כולם ולהוציא את המועדון מהבוץ שאנחנו האשמים הגדולים שהוא נכנס אליו", הודה אחד השחקנים הבכירים במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully